Toon posts:

FS 2002: Pro versie wél handboek?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las dit in een ander topic. Klopt dit? Of heeft die Pro versie ook alle manuals in pdf?

Eerlijk gezegd zou ik wel 50 piek over voor een gedrukte handleiding. Die pdf rage voor ik ZWAAR zuigen. Welke lul gaat er nou een handleiding achter de pc lezen? Achter de pc wil je VLIEGEN (of een ander spellteje spelen)! Lezen doe je lekker op de plee of op de tijden dat je vrouw of kinderen achter de pc zitten. Nee, pdf handleidingen mogen ze van mij afschaffen. Zeker voor dit soort dure spelen!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

idd, boekwerk is wel handig, als je in het spel iets wilt weten, pak boek erbij en lezen dat stukje. PDF is zo onhandig, wil je iets weten in het spel, moet je eerst stoppen, spel afsluiten, verkennen, bestandje openen, shit verkeerde CD, opzoeken(ook irri)dan weer afsluiten, het spel weer opstarten en weer van voor af aan beginnen, SHIT!de goeie CD moet er nog in,(heb je hem eindelijk weer op gestart, ben je vergeten nog iets anders op te zoeken, afsluiten,.....)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
nee heeft geen boek, wel van die k*t bestandjes :( echt klote is dat.

Verwijderd

Feit is gewoon dat de lappen tekst die je over het algemeen
in een handleiding aantreft ontzettend zware kost blijken
te zijn als je het van een beeldscherm moet lezen. :(
PDF is een leuk formaat, maar een handleiding heb ik echt
liever van papier... :P

Bovendien kun je dan minder gemakkelijk de handleiding naast
je programma houden, en om nou alles uit te printen...
daar ben je dan vervolgens ook weer vijftig piek aan kwijt >:)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik koop sims (zoals Falcon 4.0, EAW en binnenkort IL-2, LOMAC etc) juist voor de handleiding. Ik wil best 100 piek betalen maar ik wil dan wel meer terug krijgen dan een "zakkie met cd" natuurlijk.

Ik vind het heerlijk om s'avonds op de bank nog ff mijn F4 handleiding door te nemen, toch nog ff een stuk herlezen over HSI navigatie etc.

Ik vind het echt schandelijk dat er bij FS2002 Pro kennelijk GEEN handboek zit. Zo nemen ze wel de motivatie weg om het te kopen natuurlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

voor mij de reden om de PRO NIET te kopen, beetje 30 piek meer voor paar vliegtuigen die je ook kan downen. Als er nou een handBOEK bij zat, dan had ik de ...

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
ja ik denk koop hem orgineel voor de dikke handleiding die je echt wel nodig hebt zit ie er niet bij :(
had ik hem net zo goed op een andere manier kunnen regelen
Pagina: 1