I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
Lees eensOp donderdag 15 november 2001 12:58 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Welk mobo heb jeAls je dat verteld kunnen we misschien een kijkje nemen zelfs
Een Geforce 3 past gewoon in een AGP 4X slot hoor.
Geen probleem!
Veel plezier!
Geen probleem!
Veel plezier!
Ik heb een Gainward Golden Sample Geforce 3, Maar die is gewoon agp 4x hoor
ik heb gehoord dat Geforce 3 AGP Pro slots warenOp donderdag 15 november 2001 13:02 schreef Blisterin_Bull het volgende:
Ik heb een Gainward Golden Sample Geforce 3, Maar die is gewoon agp 4x hoor
gelukkig past een Geforce 3 dus wel in een AGP 4 (JIPPIE
waar ik dan wel aan denk, als zo'n kaart die ik koop toevallig wel AGP Pro is, en ik hem in een AGP4x slot zet of de prestaties v/d kaart dan erg teruggeschroefd worden??
is het eigenlijk zinvol mbt mn systeem om een geforce 3 aan te schaffen?
mn pc:
P3 850 MHZ
256 MB SDRAM
Maxtor 40GB ATA100 schijf
10 GB WD hardeschijf (backup)
TNT2 Model 64 AGP kaart
ASUS CUSL2-C moederbord
zelf denk ik dat mn systeem nog wel voldoende snel is om gebruik te maken van de kracht van de Geforce 3....
hopelijk zijn jullie het daarmee eens
Verwijderd
ROTFLMAOOp donderdag 15 november 2001 13:00 schreef Courage het volgende:
Lees eens
ik kan me vergissen hoor, heb het ook maar van horen zeggenOp donderdag 15 november 2001 13:33 schreef Maha het volgende:
Volgens mij zijn er niet eens Geforce kaarten met AGP pro??
las net ook ergens dat er veel games probs zijn met Geforce 3?!
pff volgens mij is de kaart zijn tijd ver vooruit ofzo?!
maarreh iemand die me kan vertellen of gezien mn systeemspecs een Geforce 3 zinvol is?
Verwijderd
Ik zou het niet doen. Volgens mij is het overkill, je kan er beter een GF2 oid in stoppen. Het is in ieder geval overkill van de portemonnee (die van mij althans), ik zou zoveel geld voor een videokaart niet zo snel neerleggen.
hehe is wel aardig overkill van de $$$ inderdaadOp donderdag 15 november 2001 15:34 schreef Courage het volgende:
Ik zou het niet doen. Volgens mij is het overkill, je kan er beter een GF2 oid in stoppen. Het is in ieder geval overkill van de portemonnee (die van mij althans), ik zou zoveel geld voor een videokaart niet zo snel neerleggen.
heb dan wel in ieder geval goede VGA kaart
ik upgrade nl elke tijd 1 of 2 onderdelenm ipv hele nieuwe pc te kopen
en volgens mij is al 1e de VGA kaart aan vervanging toe
gelukkig kan ik misschien een Geforce 3 van iemand overnemen voor een goedkopere prijs aangezien die jongen een hele nieuwe pc krijgt van zn werk incl weer Geforce 3 kaart (lucky him
voor die prijs is het toch niet echt een overkill?
tenminste ik vind de verhouding van mn pc tot die vga kaart nog wel te doen, tis niet dat ik met P2 300 ofzo aankom
Verwijderd
Wel opletten dat je voeding het aankan he!
Ik heb bij iemand ook een gf3 geplaatst, en dat ding wou maar op 2x agp lopen, zitten zoeken en doen niet vinden. Maandje later, pc begint spontaan uit te vallen enzo, voeding liet het afweten. Nieuwe voeding erin (300w vorige 235w) en dat ding liep zonder probs op 4x agp...
Had gewoon te weinig stroom...
Ik heb bij iemand ook een gf3 geplaatst, en dat ding wou maar op 2x agp lopen, zitten zoeken en doen niet vinden. Maandje later, pc begint spontaan uit te vallen enzo, voeding liet het afweten. Nieuwe voeding erin (300w vorige 235w) en dat ding liep zonder probs op 4x agp...
bedankt voor de tip, had daar zelf nog niet eens bij nagedachtOp donderdag 15 november 2001 22:26 schreef thamar het volgende:
Wel opletten dat je voeding het aankan he!
toppertje !!
Verwijderd
Ik heb dezelfde vraag over een geforce 4 ti 4200 128 MB DDR.
Ik heb een AX64 pro mobo van AOpen zonder AGP pro.
Een p3 800.
384 MB geheugen.
Ik weet dat het overkill is maar ik vraag het toch......
Ik heb een AX64 pro mobo van AOpen zonder AGP pro.
Een p3 800.
384 MB geheugen.
Ik weet dat het overkill is maar ik vraag het toch......
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()