Toon posts:

Oude libertel simmetjes gooi ze maar weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb je nog minder actieve libertel simmetjes kun je ze zo goed als in de prullenbak gooien dit naar aanleiding van:
Libertel maakt geen nieuwe vrienden. Het bedrijf schoont zijn klantenbestand. Zo'n 200.000 Sim-kaarten van 'inactieve' bellers worden doodleuk afgesloten; het kostte teveel.
Libertel had al eerder aangekondigd zich meer te willen richten op de abonnementhouder en de post-paidbeller. Libertel stelde eveneens vast dat de prepay-bellers met enkele procenten zijn gedaald in aantal.

Verwijderd

Da's mooi klote ... dus als je telefoon kapot is zodat je een tijd niet kunt bellen en je hebt geen geld voor een nieuwe (of er één te lenen) dan raak je je nummer kwijt??

Da's lullig :(

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben een inactieve Libertel prepaid beller, maar log wel elke dag in op het netwerk. Ik kan nog steeds gewoon bellen met mijn simmetje gelukkig :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 13:48 schreef AtHomer het volgende:
Ik ben een inactieve Libertel prepaid beller, maar log wel elke dag in op het netwerk. Ik kan nog steeds gewoon bellen met mijn simmetje gelukkig :).
kdenk dat het ook meer voor mensen is die tijd echt hun sim niet gebruiken

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:07

Kettrick

Rantmeister!

Niet meer dan normaal lijkt me, afhankelijk van de termijn natuurlijk. :)
Ik heb zelf een jaar geleden een Dutchtone abo. afgesloten, mijn Libertel IZI gebruik ik nu niet meer. Dat nummer zal ik ook echt niet missen.

Verwijderd

ik had ook nog een oude liggen..zeker 2 jaar oud maar hij doet het nog steeds hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 15:18 schreef Sourcerer het volgende:
ik had ook nog een oude liggen..zeker 2 jaar oud maar hij doet het nog steeds hoor :)
binnenkort dan niet meer :+

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Op donderdag 15 november 2001 15:18 schreef Sourcerer het volgende:
als je tussentijds keurig opwaardeerd wordt je echt niet afgesloten hoor.

no comment

Pagina: 1