Toon posts:

upgrade: ja of nee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een PII-350 op een 440bx mobo met 384MB intern geheugen. Nu kan voor Fl 300,- een AMD Duron 700 op een MSI K7T Pro mobo met 512MB intern geheugen overkopen.

Doen of niet doen? Voor en nadelen?? Merk ik veel verschil, het is immers maar een factor 2 hoger?? :?

Heb er niet zoveel verstand van dus heb even jullie advies nodig, alvast bedankt.

Verwijderd

Je gaat er zeker wel op voorruit dat kan ik je voorspellen !
:) Veel meer valt er niet over te zeggen...

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Ik denk dat je wel veel verschil merkt. Is je huidige voeding daar wel geschikt voor. De prijs is wel ok, zeker omdat je er 512MB geheugen bij krijgt. De 384MB die je nu hebt kun je dadelijk wel voor 200,- verkopen!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op donderdag 15 november 2001 12:14 schreef r_r het volgende:
Doen of niet doen? Voor en nadelen?? Merk ik veel verschil, het is immers maar een factor 2 hoger?? :?
Heh.. Standaard vraag: Wat doe je er allemaal mee.. Lijkt me namelijk wel belangrijk!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
En vergeet niet dat je videokaart bij 3d games (en waarom zou je anders een snellere cpu willen?) heeel belangrijk is:

Een duron 700 met een TNT1 bijvoorbeeld zal niet zoveel sneller zijn dan een PII 350 met een TNT1...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

emmm k7t pro met duron 700 STERK AF TE RADEN!

zijn veel mensen die ik ken die hele vraamde probs hebben met deze combo..

Verwijderd

Topicstarter
Heb een viper II videokaart en een 235W voeding als ik mij niet vergis. Speel qua spellen vaak MS Flight sim en Train sim. Verder de standaard progs zoals internet, word etc.

Voor zover ik weet leverde de combinatie geen problemen op bij de huidige eigenaar.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 15 november 2001 12:24 schreef Shred het volgende:

Onzin!
Heb een duron 650 met MSI K7T PRO gehad, rockstable! Over de K7T PRO hoor je weinig slechte geluiden, waarom? omdat het geen overklokkers boardje is en er dus op stabiliteit gebouwd is. Zoek dit forum na op K7T PRO problemen en je zult er weinig vinden. Verder is dit board gebaseerd op de KT-133 chipset en die is stabiel, het is de KT 133a set, die veel problemen opleverde.

Baseer je opmerkingen graag wel op feiten...

/ ontopic /

Doen, leuke prijs, wel ff kijken of er niet gerommeld is. Ook in het dagelijkse werk zul je het verschil echt merken.

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

Heeej, gewoon doen ! Is leuke prijs en een Duron 700 is echt heel stabiel en dat mainbaord is ook prima ! Suc6!

Verwijderd

Ik wil em ook wel overkopen ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24
Op donderdag 15 november 2001 12:24 schreef Shred het volgende:

Hmmm, heb voor m'n ouders vorig jaar een bak in elkaar gesleuteld met een K7T Pro en een Duron 750, tot op heden is er nog nooit wat fout gegaan. Je weet wat generaliseren betekend? (uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op donderdag 15 november 2001 12:34 schreef r_r het volgende:
Heb een viper II videokaart en een 235W voeding als ik mij niet vergis. Speel qua spellen vaak MS Flight sim en Train sim. Verder de standaard progs zoals internet, word etc.

Voor zover ik weet leverde de combinatie geen problemen op bij de huidige eigenaar.
Mogelijk dat 235 Watt te weinig is maar verder een goede deal lijkt me.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

235 lukt wel hoor, deed het iig goed bij mij. Ik had toen zo'n cheapass rainbow towertje met 235 watt, no probs, kon er ook lekker op fikken.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

hier een slotA athlon 500@750 met brander, cdromspeler, 2 7200rpm hd's etc en die draait ook al 2 jaar op 235 Watt. Denk dat het wel mee valt met je voeding dus.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Pagina: 1