Welk Mobo ? (evt.herkennings proggie) ??

Pagina: 1
Acties:

• delirium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik heb een keer van iemand gehoord over een mobo herkinnings proggie maar ik kan er nergens 1 vinden;

Mijn probleem is nl. dat ik wel weet dat ik een A7V heb maar verder helemaal niets.
Het handboekje dat ik erbij heb gekregen is eigenlijk van de A7pro dus ik dacht dat ik die ook heb, alleen als ik opstart staat er A7V ACPI BIOS ...
Ik wilde mijn BIOS flashen met een A7pro.awd, maar dan zegt hij verkeerde BIOS.
Omdat voor de A7V er nogal wat awd's zijn wil ik dus graag weten welke ik heb!

ik heb socket A AMD-TB1Ghz,
1x AGP(4x),
en 5x PCI ,
3x DIMM,
hij lijkt verder gewoon op de A7PRO,
of heb ik toch gewoon een A7PRO dat er een verkeerde awd in staat???

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Kijk eens op het moederbord zelf, meestal staat daar wel aangegeven wat voor type moederbord het is....

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Jep..

En verder kun je bijv. via sisoft sandra kijken wat voor mobo je hebt!

Staat dat overigens ook niet ergens tijdens de post in je scherm :?

edit:
Hmm.. niet goed gelezen dus.. Staat dus duidelijk A7V bios.. Dus het lijkt me dat je de A7V hebt!

• delirium
Sisoft sandra werkt wel goed maar geeft aan dat het een A7V is ik heb alle spec.'s van een A7V en A7pro naast elkaar gelegd en toen viel op dat een A7V geen 3x dimm heeft (geen één A7V) dus moest het wel een A7Pro zijn.
die lame sukkels bij de pc shop hebben gewoon de verkeerde file erin geflashed of een andere BIOS erin gedaan!!!!

iig tnx voor jullie reacties *D

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Huh? geen 3 dimmsloten? :?

Mja, ik heb een A7V133, en die heeft 3 dimmsloten.. Ik ken de oude A7V, en die heeft 3 dimmsloten..

Dus over welke heb je het nu!?

• delirium
ik weet nu eindelijk dat ik een A7Pro heb iemand heeft het aan de hand van het serienr. opgezocht! tnx!
op de site van asus stonden geen A7V's met 3x DIMM (in het lijstje waar ik gekeken heb!)

Verwijderd

SiSoft Sandra.:)
Pagina: 1