veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Koop een fatsoenlijke kaart...
Voor de 3dfx ondersteuning ??? Geen enkel spel ondersteunt dat nog bijzonder (dwz: Elk nieuw/goed spel)
Voor kwaliteit ??? Neem een Radeon/Geforce3/Matrox
Voor ondersteuning? :
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
en wat betreft geen gf3
rede 1: ik kan hem kopen voor 150 piek
rede 2: Ik heb de voodoo1,2,3,4...... 5 zou leuk wezen in het straatje.
rede 3: Als dat geheugen werkt dan is die V5 een leuk speeltje om mee te experimentern.
btw: tweaken heb ik ook gedaan door al mijn ventilatoren het voltage draadje afte tappen en die vervolgens op 24 v gezet
damn moet 's avonds nog naar de kapper....... dan moet ik ff kijken
Verwijderd
Hey!!! Who the fuck are you??? Kon je geen originelere nick verzinnen?????Op donderdag 15 november 2001 12:19 schreef Bigfoot48 het volgende:
Verpatsen die kaart aan mij?
WHUHAHAHAHAHAHHAHAHA!Op donderdag 15 november 2001 14:49 schreef Bigfoot72 het volgende:
[..]
Hey!!! Who the fuck are you??? Kon je geen originelere nick verzinnen?????
das klote...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik vind het belachelijk die nick van jou, als je een nick regged kijk je toch eerst of er nog anderen zijn met een vergelijkbare naam???Op vrijdag 16 november 2001 12:17 schreef Bigfoot48 het volgende:
Kon jij geen andere nick :(:(:(:(:(:(:(Maar ik verander hem wel ik heb net nieuwe schoenen dus het zal dan Bigfoot49 worden
je verzint gewoon een naam
en als die afgezaagd is (NEO ofzo) dan zijn
er dus nog 1000 anderen, vette pech dan
verzin gewoon een nieuwe (en nou niet aankomen
met SchaapjeBlaat2 of KoetjeBoe he)
of accepteer het
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Volgens mij heb je net een joint gerookt
Ne het zal wel de s-39 van al dat solderen
Verwijderd
Zo te zien rookt ie wel vaker een jointjeOp donderdag 15 november 2001 12:07 schreef Bigfoot48 het volgende:
Uh.....
btw: tweaken heb ik ook gedaan door al mijn ventilatoren het voltage draadje afte tappen en die vervolgens op 24 v gezet