Return to Castle of Wolfenstein....

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
De Full game staat nu op edonkey.. maar ik las op www.gamers.nl dat ie al wel gold is maar nog geproduceerd moet worden.

Zou het dan illegaal zijn om die edonkey versie te downloaden en te kijken wat het werkelijk is?? En stel dat het de goede versie zou zijn... zou het dan illegaal zijn om het spel te blijven spelen totdat het in Nederland uit is en dan te kopen??

Vraag me dus af of iets illegaal kan zijn als het dus nog niet in NL uit is (en trouwens nog nergens in de wereld).

Verwijderd

[topic=321146/1/50]

goh zou downloaden illegaal zijn ? :Z

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja het is illegaal. En daarnaast, wat je ook op edonkey ziet staan het is fake.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Lol kan je dat nou echt niet zelf bedenken.. Trouwens RTCW is nog niet rsled, dus die versie op edonkey is of een demo, of een beta, of een leaked versie, of gewoon fake = crap.

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
de code is gold... maar het spel is nog niet gereleased.. dus zo logisch is het niet

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 15 november 2001 11:40 schreef Reignman het volgende:
de code is gold... maar het spel is nog niet gereleased.. dus zo logisch is het niet
Gold gaan houd in dat er een master cd'tje bestaat of dat er iig een versie is die de winkels ingaat. Niet dat de code af is.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 16:16
Op donderdag 15 november 2001 11:40 schreef IceStorm het volgende:
Ja het is illegaal. En daarnaast, wat je ook op edonkey ziet staan het is fake.
:?
Wat is dat voor een rare opmerking?

Dan heb ik nu een fake WinXP draaien!
>:)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 15 november 2001 11:43 schreef Molybdenum het volgende:
Het gaat hier niet over XP maar over RTCW. En die staat gewoon heel simpelweg niet op edonkey.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/MLC/MLC_Fotoalbum/images/headwallbroke.gif

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• .GoO
Op donderdag 15 november 2001 11:43 schreef Molybdenum het volgende:

[..]

Dan heb ik nu een fake WinXP draaien!
>:)
Wie heeft het nou weer over WinXP, het gaat toch over RTCW..

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 16:16
Op donderdag 15 november 2001 11:46 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wie heeft het nou weer over WinXP, het gaat toch over RTCW..
Wat ik dus bedoel: als RTCW op eDonkey nep is, dan zal WinXP die ik heb draaien ook wel nep zijn! even doordenken.

:)

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 17:22
er staan dus 3 versies op edonkey. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze allemaal nep zijn. Is gewoon altijd een gok met edonkey.

• .GoO
Op donderdag 15 november 2001 12:37 schreef BB_ApoC het volgende:
er staan dus 3 versies op edonkey. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze allemaal nep zijn. Is gewoon altijd een gok met edonkey.
Ik weet wel zeker dat ze alle 3 nep zijn.. Bespaar je de moeite en wacht tot ie rsled is.. zonde van je tijd anders..

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 11:44 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over XP maar over RTCW. En die staat gewoon heel simpelweg niet op edonkey.
LOL.
hoe weet jij dat?
wel alle topics sluiten met warez requests erop en ondertussen zelf wel op edonkey neuzen hé. :D
nou ik kan me niet bedenken wat je op edonkey doet zonder er iets illegaals te downloaden. >:)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 15 november 2001 16:43 schreef gamer2001 het volgende:
LOL.
hoe weet jij dat?
Uhm omdat ik zo mijn bronnen heb. En nee ik gebruik niet van die brakke spyware houdende proggels :P

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Op donderdag 15 november 2001 17:59 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm omdat ik zo mijn bronnen heb. En nee ik gebruik niet van die brakke spyware houdende proggels :P
Nu zit je er toch een beetje naast. Ten eerste is eDonkey niet brak (werkt zelfs erg goed >:)) en ten tweede is het geen spyware (of je moet een banner al als spyware willen betitelen).

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Dames, kijk gewoon op www.isonews.com daar kan je precies zien of er een iso van een spel is en dan weet je dus wanneer ie op edonkey zou kunnen zijn, als je er een ziet op edonkey die nog nie op isonews staat dan is ie fake. maarja ik heb een VEEL betere source :) server van een trade group die met deviance bijvoorbeeld traden >:) na tien minuten nadat een spel is gereleased heb ik hem :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• IceStorm

IceStorm

Voordat we hier een uitermate spannende wedloop gaan houden wie zijn warez het snelste heeft doe ik hem toch dicht ;) Er is nog een ander RTCW topic ---> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/321146/1?limit=100.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.