Branden van Fifa 2002 ( ik brand voor eigen gebruik) is dat gewoon mogelijk of zit er een beveiliging op Fifa 2002 en moet ik een crack downloaden?

Verwijderd
Verwijderd
een tukker bikkel, wat coolOp donderdag 15 november 2001 11:49 schreef Paitur het volgende:
Ik vind het een zwaar klote spel voor mensen die echt voetballen niet beheersen. Dus flikker weg dat ding stelletje nerds!
aldus speler FC Twente A1
Ter land, ter zee en in de kroeg
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Als je bij Twente voetbal speelt, mag je best wel kritiek geven op de voetbalkwaliteiten van andere mensen. Het is namelijk echt een topclubIk vind het een zwaar klote spel voor mensen die echt voetballen niet beheersen. Dus flikker weg dat ding stelletje nerds!
Bedoel je SC Heerenveen?Op donderdag 15 november 2001 11:59 schreef chairman het volgende:
[..]
Als je bij Twente voetbal speelt, mag je best wel kritiek geven op de voetbalkwaliteiten van andere mensen. Het is namelijk echt een topclub.
Verwijderd
begint ie zelfOp donderdag 15 november 2001 11:49 schreef Paitur het volgende:
Ik vind het een zwaar klote spel voor mensen die echt voetballen niet beheersen. Dus flikker weg dat ding stelletje nerds!
Verwijderd
Verwijderd
Typisch een geval van een arrogant omhoog gevallen voetballertje.Op donderdag 15 november 2001 12:06 schreef Paitur het volgende:
Bek dicht over mijn club, jij mocht willen dat je duizenden guldens per maand krijgt voor een beetje tegen ballen aanrammen.
volgende week speel ik trouwens in het eeerste
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op donderdag 15 november 2001 11:43 schreef chairman het volgende:
Op fifa2002 zit de zogenaamde SafeDisc V2. Deze is te kopieren (voor backup doeleinde) gewoon met CloneCD. Je moet alleen erop letten dat je de volgende instellingen ingeef:
*Leessnelheid max. 4x
*Fouten snel overslaan moet aan staan.
*De instelling bij fouten snel overslaan moet staan op: aantal leespogingen: 3 en Foutcorrectie: geen.
*Branden max. 4x
*Een brander die safe-disk2 schrijven ondersteund
of allernieuwste clonecd, maar dat is, volgens mij, nog experimenteel
Als je dit aanhoudt dan kan je em gewoon branden.
Verwijderd
thnxOp donderdag 15 november 2001 12:28 schreef Jake het volgende:
Op donderdag 15 november 2001 11:43 schreef chairman het volgende:
Op fifa2002 zit de zogenaamde SafeDisc V2. Deze is te kopieren (voor backup doeleinde) gewoon met CloneCD. Je moet alleen erop letten dat je de volgende instellingen ingeef:
*Leessnelheid max. 4x
*Fouten snel overslaan moet aan staan.
*De instelling bij fouten snel overslaan moet staan op: aantal leespogingen: 3 en Foutcorrectie: geen.
*Branden max. 4x
*Een brander die safe-disk2 schrijven ondersteund
of allernieuwste clonecd, maar dat is, volgens mij, nog experimenteel
Als je dit aanhoudt dan kan je em gewoon branden.
[..]
Lol en dat zegt iemand die bij TWENTE voetbalt???Op donderdag 15 november 2001 11:49 schreef Paitur het volgende:
MooiOp donderdag 15 november 2001 12:20 schreef JvS het volgende:
paitur is banned
Verwijderd
Profile van paitorOp donderdag 15 november 2001 15:54 schreef Pintomolly wat:
Of heeft JVS dat gedaan?Hobbies en interesses: Flamen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik wil graag even melden dat er mensen zijn (zoals ik) die graag een backupje maken van hun software. Het is zeker niet de bedoeling dat hier topics komen over illegale software. Maar besef dat er ook mensen zijn die nog niet illegaal bezig zijn met software.Op vrijdag 16 november 2001 07:17 schreef wzzrd het volgende:
Ik snap écht niet dat je dit open laat, JvS!
Jullie topic policy is zó vaag soms, topics die nog wel tamelijk interessant zijn gooien jullie dicht (om redenen die een beetje lijken op "(s)he moves in mysterious ways") en dit soort dingen mogen tegenwoordig openblijven. Het is dus voldoende als ik zeg "ik heb hier een devils0wn XP, hoe brand ik dat? Hoe kraak ik OfficeXP? Het is voor eigen gebruik hoor..."![]()
* wzzrd wil niet gaan zeiken (hoewel 'ie dat graatg doet) maar hij snapt het gewoon niet...
Zoals ik al in een ander topic over Fifa2002 Backup heb gezegd:Op vrijdag 16 november 2001 12:31 schreef chairman het volgende:
Ik wil graag even melden dat er mensen zijn (zoals ik) die graag een backupje maken van hun software. Het is zeker niet de bedoeling dat hier topics komen over illegale software. Maar besef dat er ook mensen zijn die nog niet illegaal bezig zijn met software.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq