Toon posts:

iiyama Vision Master Pro 451

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke het heeft niet echt specifiek met deze monitor te maken, maar deze heb ik en er zitten wat smerige vlekken op; nu probeerde ik hem schoon te maken met een 'beetje nat' doekje en vervolgens met een droge doek overheen te gaan, maar die vlekken zijn eigenlijk alleen nog maar erger geworden....... ;(

Ik zou graag willen weten wat de beste manier is om je beeldscherm goed schoon te maken, zonder dat dus de coating wordt aangetast en dat ik dus de vlekken niet alleen maar erger maak :)

Is er niet een speciaal middel ervoor ofzo dat te verkrijgen is ?

Verwijderd

* Mannekino heeft VM510PRO

hete doek (katoen) en droge doek (katoen)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op donderdag 15 november 2001 10:51 schreef infest het volgende:
Oke het heeft niet echt specifiek met deze monitor te maken, maar deze heb ik en er zitten wat smerige vlekken op; nu probeerde ik hem schoon te maken met een 'beetje nat' doekje en vervolgens met een droge doek overheen te gaan, maar die vlekken zijn eigenlijk alleen nog maar erger geworden....... ;(

Ik zou graag willen weten wat de beste manier is om je beeldscherm goed schoon te maken, zonder dat dus de coating wordt aangetast en dat ik dus de vlekken niet alleen maar erger maak :)

Is er niet een speciaal middel ervoor ofzo dat te verkrijgen is ?
emmerwater zeem en doekje met voorkeur glorix jim in die bak water doen voor de glans. :)

voor de rest heb je wel speciale goedjes in pc winkels om je monitor te reinigen denk.

Verwijderd

Ik gebruik van die wonderdoekjes van het kruidvat.. Doen echt wonderen wat dat betreft :)

1x met een natte eroverheen, en daarna met een droge, en weg zijn de vlekken. Doe het ook met mn laptopscherm..

Voordeel van die doekjes is dat ze geen krassen maken.

Verwijderd

Ik gebruik altijd een staalborstel >:)

nee zonder gekheid. Ik gebruik altijd glassex (mag wel niet ,maar heel af en toe kan geen kwaad)

en als de glassex op is. eerst met natte doek en daarna met brillendoekje schonmaken. voila
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.