May the force be with you!!
Let's Get Ready To Kick Some A$$
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dat kan serieus nog vrij krap wordenOp donderdag 15 november 2001 10:43 schreef Kazanjian het volgende:
Die kan de goede Sint dus mooi in mijn schoen doen!
waar is mijn slaapzak? waar is mijn kookstelletje? Ik ben weg... ik post volgend jaar wel weer eens
Maak jullie geen zorgen. Als ie echt zo goed is als ie belooft, koop ik hem
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Bespaar je de moeiteOp donderdag 15 november 2001 10:59 schreef Larzan het volgende:
Hmmm...ff zoeken bij mijn 'adresjes'.
die andere waren TEST demo's, geen officiele demo dus en zoiezo moet er ook nog wel een single player demo komen, aangezien tribes2 demo ook pas een halfjaar na de gold release uitgegeven werd... (waarom, dont ask me.)
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik gok op dit weekend.Op donderdag 15 november 2001 11:19 schreef Christiano007 het volgende:
Dat duurt idd nog wel ff, ik zal wel is even kijken waarneer de iso uit is.
Ik ookOp donderdag 15 november 2001 11:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik gok op dit weekend.
Duitsers killen, wie wil dat nou niet!?!
ik, het word namelijk zo eentonig elke zomer weer.Op donderdag 15 november 2001 11:42 schreef Christiano007 het volgende:
[..]
Ik ook
Duitsers killen, wie wil dat nou niet!?!
LOLOp donderdag 15 november 2001 11:50 schreef Mister_X het volgende:
[..]
ik, het word namelijk zo eentonig elke zomer weer.
Moet je nagaan met een Ps2 erinOp donderdag 15 november 2001 10:46 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat kan serieus nog vrij krap worden.
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Sommige mensen....
Correct me if im wrong!
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Eindelijk!!!
Cool!!
Yay!!
Neen
Gay ??Op donderdag 15 november 2001 12:46 schreef Boesjke het volgende:
JUIST!!
Eindelijk!!!
Cool!!
Gay!!
Verwijderd
Ik ga 'm zeker kopen als tie uit komt
Zis is very good news, ja, i vil be very happy ven i own zis game, ja!
[/duits accent]
Ik had graag een singleplayer demo gezien ipv. de overigens zeer goede multiplayer demo. Ik speel niet zo vaak op inet en koop dus voornamelijk met de singleplayer in het achterhoofd. Ik denk dat ik hem uitprobeer via de minder legale wegen en dan koop als ie leuk is, mijn eigen sinterklaascadeautje...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Hopelijk ligt ie op de HCC! :P:9
De MP demo2 is echt master!
Ik heb dat beachlevel alleen wel gehad nu :-|
Een SP demo zou wel fijn zijn overigens.
Al was het alleen om die ene week door te komen
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
eindelijk!!
Dat wordt dus eerst downen en daarna kopen
Zoals nieuwe abonnee's krijgen bij een PC Zone Benelux abonnement
(zie PC Zone Benelux Nr.51 December 2001 Blz.106).
Maar ik ben al abonnee
Hij zal zo mooi kunnen staan naast mijn Tin Box Edition van Quake 3 Arena!
Die had ik van de GamePoint Shop, maar die is gesloten!
P.S. Pas die topic titel aan, staat zo dom Wolvenstein!
-- Altijd blijven prutsen --
kopen?Op donderdag 15 november 2001 16:41 schreef webkabouter het volgende:
Al who download it should be BANNED. tering de tering dit spel, vervolg van de moeder der 3d games, ga je toch niet DOWNEN!!! dat ga je KOPEN of komt dat niet in je vocabulair voor?
jezus praat eens nederlands man!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik neem lekker een PCGameplay abbonement en dan krijg ik um lekker GRATISOp donderdag 15 november 2001 16:41 schreef webkabouter het volgende:
Al who download it should be BANNED. tering de tering dit spel, vervolg van de moeder der 3d games, ga je toch niet DOWNEN!!! dat ga je KOPEN of komt dat niet in je vocabulair voor?
The devil is in the details.
Verwijderd
de meeste Quake 3 mods zijn gratis... en deze game is NIKS meer dan een Quake 3 mod.. grafisch ZUIGT het in vergelijking met Urban Terror, de missies? Ach ok, beta 3 van Urban terror... verder iz RTCW eigenlijk gewoon een rukgame IMOOp donderdag 15 november 2001 16:41 schreef webkabouter het volgende:
ZUIGT het? Het is op de Quake 3 engine gemaakt en het heeft technieken van Doom 3, hoe kan het dan zuigen vergeleken met een gratis modOp donderdag 15 november 2001 17:10 schreef The_Snake het volgende:
[..]
de meeste Quake 3 mods zijn gratis... en deze game is NIKS meer dan een Quake 3 mod.. grafisch ZUIGT het in vergelijking met Urban Terror, de missies? Ach ok, beta 3 van Urban terror... verder iz RTCW eigenlijk gewoon een rukgame IMOik ga hem iig zeker niet kopen.. wacht wel op de iso ofzo
de 30e nov. is 'ie in NL te koop
prijs: 129,-
Dat laatste is wel minder...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ik vraag me af waar jij dat allemaal op baseert...Op donderdag 15 november 2001 17:10 schreef The_Snake het volgende:
[..]
de meeste Quake 3 mods zijn gratis... en deze game is NIKS meer dan een Quake 3 mod.. grafisch ZUIGT het in vergelijking met Urban Terror, de missies? Ach ok, beta 3 van Urban terror... verder iz RTCW eigenlijk gewoon een rukgame IMOik ga hem iig zeker niet kopen.. wacht wel op de iso ofzo
Of heb je m soms al uitgespeeld?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
En die maat vraagt er maar 30 piek voorOp donderdag 15 november 2001 17:16 schreef OiSyN het volgende:
wel als je de key van een maat krijgt
Ja, ik ben die man die op zondag altijd het vlees komt snijden.Op donderdag 15 november 2001 17:20 schreef OiSyN het volgende:
ken ik jou
oh die gastOp donderdag 15 november 2001 17:21 schreef FoggyFreek het volgende:
[..]
Ja, ik ben die man die op zondag altijd het vlees komt snijden.
Waarom kan het niet? Die mensen zitten heus niet stil terwijl ze op bugreports van ons zitten te wachten hoor... die gaan gewoon verder met developenOp donderdag 15 november 2001 17:22 schreef Bigs het volgende:
Hoe kan dat nou.. na 2 tests die allebei pas 1 level hebben. Maarja.. wel mooi natuurlijk
Die TEST is ook alleen maar uitgebracht om het multiplayer gedeelte te testen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze nog niet meer dan dat gemaakt hadden
Nope ik down hem gewoon... WTF?Op donderdag 15 november 2001 16:50 schreef wacko het volgende:
Ja, maar je download 'm eerst om hem in ieder geval al te spelen voordat ie uit isen zodra hij in de winkels ligt koop je 'm natuurlijk.
Hij kost 99,- bij DynabyteOp donderdag 15 november 2001 17:12 schreef GoldieLox het volgende:
hmm, gamers.nl schrijft net:
de 30e nov. is 'ie in NL te koop
prijs: 129,-
Dat laatste is wel minder...
Verwijderd
boeiuhh...Op donderdag 15 november 2001 17:13 schreef D³ het volgende:
Als je hem l337 w4r3zed kun je toch niet online spelen, ha
Op donderdag 15 november 2001 18:34 schreef The_Snake het volgende:
[..]
boeiuhh...
Ga jij lekker in je eentje RTCW spelen
Dan pas?Op donderdag 15 november 2001 17:12 schreef The_tWiStEr het volgende:
Eindelijk, onze clan gaat 0wnen
Zelf vind ik de gameplay erg goed.Op vrijdag 16 november 2001 00:02 schreef devv05 het volgende:
Is het spel een beetje te spelen online?? Dus hoe is de gameplay, en is het een beetje leuk, of wordt het snel saai? Is het gewoon deathmatch of zijn er ook nog bepaalde MOD's ofzo?? (ok die zullen ongetwijfeld nog komen, maar ik bedoel standaard)
Dit is m'n eerste online game trouwens omdat ik nu toch maar eens ISDN heb genomen.
Ik vind soms dat als er veeeel lui spelen, zeg maar 10 tegen 10 dat je de Axis zowat niet kunt verslaan.
Maar soms gaat het wel weer erg goed als de duitsers erg slecht zijn.