Toon posts:

Misschien een goed idee voor tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al tijdje met dit idee rond en nu besluit ik het pas om het eens te posten:

Zou tweakers.net misschien zo aangepast kunnen worden dat als je vanuit het moderatieoverzicht naar een thread gaat om te modereren dat bij alle ongemodereerde postings de headers (met username enzow) rood zijn ofzo? Veel handiger om die ongemodde postings te zoeken

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Volgens mij is dit nu ook al het geval :?

(Ik meende dat er wel een verschil is tussen de gemodde en de ongemodde reakties, maar dat weet ik dus niet zeker, en nu ik zo ff kijk ben ik er helemaal niet meer zeker van... :{ )

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:21

Jaymz

Keep on moving !

Het verschil is dat er geen TAG achter de score staat bij reacties die nog niet gemodereerd zijn :)

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
een functie om de eerst volgende ongemode posting te vinden zou wel makkelijk zijn (en ik bedoel niet een scrol wieletje)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• Masterdam
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Nu deze topic toch bestaat...
Ik had zelf ook wel een idee...
Om bij de pricewatch een mogelijkheid erbij te doen om te sorteren op chipset enz (bvb alle GF3Ti500 onder elkaar, alle GF2Pro kaarten onder elkaar enz, alle KT133A moederborden onder elkaar, HDD's sorteren op grootte enz)
lijkt mij wel handig, alleen ff takkewerk om te doen, maar ruimte voor een grotere database zou geen probleem moeten zijn.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 19:34 schreef Jaymz het volgende:
Het verschil is dat er geen TAG achter de score staat bij reacties die nog niet gemodereerd zijn :)
ja dat is misschien wel zo maar omdat de ene regel langer is dan de andere enzow zie ik dat dus absoluut NIET snel als ik scroll

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 19:37 schreef spook het volgende:
een functie om de eerst volgende ongemode posting te vinden zou wel makkelijk zijn (en ik bedoel niet een scrol wieletje)
das helemaal goed idee!
Op donderdag 15 november 2001 19:50 schreef Masterdam het volgende:
Nu deze topic toch bestaat...
Ik had zelf ook wel een idee...
Om bij de pricewatch een mogelijkheid erbij te doen om te sorteren op chipset enz (bvb alle GF3Ti500 onder elkaar, alle GF2Pro kaarten onder elkaar enz, alle KT133A moederborden onder elkaar, HDD's sorteren op grootte enz)
lijkt mij wel handig, alleen ff takkewerk om te doen, maar ruimte voor een grotere database zou geen probleem moeten zijn.
nog zo'n geniaal idee, alleen dit zou ik als ik jou was in lieve adjes zeggen daar krijgt zoiets meer aandacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga het toch nog een keer zeggen en ik weet dat je goede ogen moet hebben om het meteen en makkelijk te kunnen zien, maar ongemodde reacties hebben vage incoontjes, dus Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/r2/1.gif in plaats van Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/r2/1m.gif. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 16 november 2001 00:43 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik ga het toch nog een keer zeggen en ik weet dat je goede ogen moet hebben om het meteen en makkelijk te kunnen zien, maar ongemodde reacties hebben vage incoontjes, dus [afbeelding] in plaats van [afbeelding]. :)
Dat wist ik al :)

Mja, echt herkenbaar issut niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Hmm, die hoofdjes bedoelde ik dus, alleen toen ik ernaar zocht kon ik geen verschil zien... |:( :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op vrijdag 16 november 2001 00:43 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik ga het toch nog een keer zeggen en ik weet dat je goede ogen moet hebben om het meteen en makkelijk te kunnen zien, maar ongemodde reacties hebben vage incoontjes, dus [afbeelding] in plaats van [afbeelding]. :)
COOL! dat wist ik dus niet :+

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik betwijfel of het zoveel nut heeft om duidelijker aan te gaven welke reacties nog niet gemod zijn:
immers dan zou je enkel gaan modden op of-ze-al-dan-niet-gemod-zijn en niet meer of de waardering overeenstemd met jouw idee welke waardering de post verdient.

zoiets leidt tot veel '0 gemodereerd'-mods

wat ik me wel afvraag is iets anders:
de post hebben een grote kans op een 'verkeerde score terecht te komen, bij veel een gemodde post is die kans ongeveer 50%.
immers zodra een post op een juiste score staat kan men rustig doormodereren, echter weinig mensen zijn geneigd om dan 0:juiste score te geven, enkel + en - scores.

dit werkt juist bevoorderlijk voor verkeerde scores bij 'daar ben ik het mee eens'-posts; cliche mededelingen staan dan opeens op +4.

niet direct een punt van enorm belang, maar zoiets begint wel lullig te worden, iemand die constant posts maakt die beoordeeld worden met +1,45 is nauwelijks beter dan iemand die constant +1,55 haalt, maar hun Karma kan behoorlijk uiteen gaan lopen.

natuurlijk zal niemand en dusdanig consequente ondergrens/bovengrens scoren, maar vaak heben sommige posts wel de neiging naar die grens te groeien (zeker bij veel moderaties) aangezien de technische uitvoering van het mod-systeem hiertoe leidt, ik vraag me af of dit een te grote en ongewenste invloed heeft? (en deze keer niet het default antwoord dat de PM de nieuwe messias is)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

De PM màg imo niet Dè 0plossing zijn :)

Anders krijg je namelijk na verloop van tijd een 'wat lakse houding' bij de moddereters en zal je (worse case scenario) uiteindelijk eindigen bij het oude modsysteem (alleen de PM's modden nog).
Pagina: 1