Dat is de tijd die de server had om de pagina voor je voor te bereiden ofzo, had ik al in een ander topic gelezen 
Dat is btw niet alleen bij de search.
Dat is btw niet alleen bij de search.
alleen is het op de zoekpagina vervelend omdat je dan je zoekopdracht kwijt bent. geen groot probleem, maar got zou weer net een tikkeltje functioneler zijn zonder dat "probleem"..
misschien dat dit probleempje zich ook voor kan doen als iemand zijn wachtwoord verkeerd invult, terug, bericht nok.. dan is het wel zuur...
misschien dat dit probleempje zich ook voor kan doen als iemand zijn wachtwoord verkeerd invult, terug, bericht nok.. dan is het wel zuur...
Het is ook zo als je de Active Topics search doet, topic aanklikt, en dan weer back, dan heb je een pagina van 5-10mins geleden.
Maar dat is wel logisch, die vist ie uit de cache (van de hd)Op donderdag 15 november 2001 10:01 schreef MetHod het volgende:
Het is ook zo als je de Active Topics search doet, topic aanklikt, en dan weer back, dan heb je een pagina van 5-10mins geleden.
Maar ik ben het wel met de topic starter eens.
En misschien dat het ook handig is dat bij die listbox waar je de fora kiest de enter-toets de zoekopdracht ook start. (net zoals bij het editveldje)
En waarom dan een cachefile van 10mins geleden terwijl ik heb daarna nog 10x heb ingeladen?Op donderdag 15 november 2001 10:13 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
Maar dat is wel logisch, die vist ie uit de cache (van de hd)
Is het nou nog steeds niet veranderd?? potverdikkie
, zulke dingen raken me diep..
Dat komt echt niet doordat getalletje, anders zou dat bij active topics ook niet werken.
Dat je niet back kunt in de search komt doordat die met post werkt ipv get.
Normaal onthoudt IE dat wel af en toe. Blijkbaar dus als de pagina niet verschilt.Op zaterdag 17 november 2001 23:12 schreef hdd het volgende:
Prefs=>Actieve topics en zoekresultaten in nieuw venster openen. aan-vinken.
Pagina: 1