Toon posts:

Dell Dimension 8200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken iemand die een Dell Dimension 8200 computer heeft. Het gaat dus om het volgende model: http://www.dell.com/us/en/dhs/products/model_dimen_dimen_8200.htm#tabtop
Nu zie ik dat deze in drie uitvoering verkrijgbaar is 1,7, 1,8 en 1,9GHz. Maar ik vroeg me dus af of iemand weet wat nou de maximale snelheid van een P4 mag zijn om op dit systeem te passen (Het moederbord heet nl. ook Dimension 8200, waar ik niet echt wijzer van word). Omdat deze persoon nu al weer van plan is om zijn bestaand 1,7GHz te gaan upgraden (vraag me niet waarom)... Alvast bedankt!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Over het algemeen vervalt de garantie bij Dell dacht ik als je een andere processor in het systeem stopt. Check dit vooral en verkoop je originele processor dus in ieder geval nooit.
edit: 't zal wel socket 423 zijn, ipv 478, dus check ook dit!

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 20:03

Metten

ik hou het graag simpel

Als hij te koop is met 1,7 t/m 1,9 Ghz zal er wel een s478 inzitten, dus zal er ook wel een 2,0 Ghz inpassen.
De garantie vervalt bij Dell dan wel en je mag hem ook keihard van me uitlachen als hij het doet en tot de conclusie komt dat het zoveel sneller ook weer niet is :P

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

de dell dimension 8200 kan tot 2,2 ghz omdat dat nu momenteel van schrijven beschikbaar is. waarom zo hoog? simpel; omdat het geen 423 moederbord is maar een.......

doei

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

Verwijderd

Board uit een 8200 met een 1,5Ghz 478 socket is een Giga-byte...maar dat kan ook veranderd zijn in de hogere regionen..

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 22:43

AirX

Tweak Guru

kan maximaal een 2,4 ghz CPU in :)
(heb dezelfde pc maar dan met 1,8 ghz CPU)
Pagina: 1