Toon posts:

nieuwe naald en nieuwe platen, maar......

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nog heel onbekend op het gebied van platenspelers:
hoort een nieuwe naald in combinatie met nieuwe platen een lichte kraak in het geluid te geven?!
laat me weten hoe het zit, of moet ik de boel eens openschroeven en stofzuigen......??

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Lijkt me niet. Je kan wel een exemplarisch een rotte LP treffen.

Maar alle LP's? Hooguit wat ruis (is per slot van rekening analoog) en misschien een beetje gestommel (rumble) als je speler niet goed opgesteld staat en/of low quality is.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Mwah een kraakje hier en daar dat kan zo nog wel is (ligt aan de persings kwaliteit) Maar echt veel kraakjes en ruis + zooi mag je niet horen ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Topicstarter
hmm, low quality, dat lijkt me niet, het is niet een speciale maar gewoon kunnen spelen moet ie wel, verder is het bij de ene plaat erger dan bij de andere...

ik zal de platen eens op een adnere speler proberen....

heb de beste naald voor deze speler; een ellipstische....

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 13:26

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
haal eens een stofdoekje over je platen heen :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Stofdoek idd, en kijk ook eens of je naald niet "begroeid" is (ookal is ie nieuw, ze pikken vrij snel stof op).

Heb je verder de toonarm goed ingesteld (volgens de handleiding van je naald, en ook die van je speler). Te weinig gewicht kan een reden zijn voor gekraak, of veel teveel antiskating...
Pagina: 1