[RTCW] Server Low Ping Only

Pagina: 1
Acties:

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik krijg in RTCW de melding: "Server for Low Ping Only".

Heel leuk maar er staat wel "Awayting gamestate 1..2..3..4"

Eeh wat moet ik hier nou mee?
Ik heb ISDN maar kan daar prima mee gamen dus vind die melding zo'n onzin, en m'n ping is echt niet 200+ ofzo.
(meestal tussen de 50 en 150).

Gewoon andere servers zoeken?

Probleem is dat ik deze melding vorige week amper kreeg en nu moet ik me rot zoeken naar een fatsoenlijke server die lekker bezet is (te weinig mensen suxorz).

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 17:18

Steffie

Opaque

Dat er awaiting gamestate staat klopt toch ook. Als er awaiting connection zou staan zou de server niet eens reageren, wat die nu wel doet.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op donderdag 15 november 2001 00:00 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ik krijg in RTCW de melding: "Server for Low Ping Only".

Heel leuk maar er staat wel "Awayting gamestate 1..2..3..4"

Eeh wat moet ik hier nou mee?
Ik heb ISDN maar kan daar prima mee gamen dus vind die melding zo'n onzin, en m'n ping is echt niet 200+ ofzo.
(meestal tussen de 50 en 150).

Gewoon andere servers zoeken?

Probleem is dat ik deze melding vorige week amper kreeg en nu moet ik me rot zoeken naar een fatsoenlijke server die lekker bezet is (te weinig mensen suxorz).
Sinds Chello hier zat te kloten kon ik ook in bijna geen enkele server door dat "Server for Low Ping Only"..
Maar nu is alles weer ok 8-)

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ja, ik heb ook chello en het was begin deze week bagger. Heb zelfs een avond niet kunnen spelen :'( :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Jah ik kan dan wachten maar ga liever op zoek naar een andere server.
Stomme is dat ik het ook krijg bij server die volgens het lijstje een ping van 150 of lager hebben.