msi k7t-turbo (ms-6330) = dood?

Pagina: 1
Acties:

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb hier een apart geval van een kennis van me in handen gedrukt gekregen. Het is dus een msi k7t turbo plankje bij deze zit een 100% goede 1.4 (AYHJA core; L1 was al unlocked bij levering is serieus nog niet oced geweest zat een coolermaster ep5-6I11 op). Het mammaplankje is nu 2 maand oud en heeft het voorheen altijd netjes gedaan.

Het verhaal wat ik te horen kreeg was : "heb het systeem gisteren avond uit gezet en vanochtend toen ik het aan wilde zetten deed het niets."
Nouja ikke vrolijk alles nakijken en ben rustig älles gaan afbouwen en opnieuw op bouwen en na aan het kijken. Core ziet er 100% gaaf uit. Nouja ikke vrolijk 't ding proberen aan te slingeren met 128mb pc133 geheugen er op en een pci tnt kaartje d'r op. Helemaal NIETS ook niet eens de cpu-fan die op spint. Is ie dood of zie ik iets over het hoofd? *heb het ook al met een andere voeding geprobeerd.*

Denk dat het een garantie kwestie word maar ja het kan zijn dat ik iets over het hoofdje zie.

[kunnen spel fauten in zitten]

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:17

_mARCO_

Hier staat niks

Ik heb een keer gehad dat de power-knop niet goed contact maakte toen ik hem indrukte, en dat daarom de pc niet wou starten. Je kunt dus voor de zekerheid eens proberen om het stekkertje van de reset-knop aan te sluiten op de plek op het mobo waar normaal de het power-stekkertje zit.

Tis allemaal niet waarschijnlijk dat het daar aan ligt, maar met het uitsluiten van mogelijkheden kun je ook al wel eens dichter bij de oplossing komen......... ;)

sigloos

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 23:34 schreef _mARCO_ het volgende:
Ik heb een keer gehad dat de power-knop niet goed contact maakte toen ik hem indrukte, en dat daarom de pc niet wou starten. Je kunt dus voor de zekerheid eens proberen om het stekkertje van de reset-knop aan te sluiten op de plek op het mobo waar normaal de het power-stekkertje zit.

Tis allemaal niet waarschijnlijk dat het daar aan ligt, maar met het uitsluiten van mogelijkheden kun je ook al wel eens dichter bij de oplossing komen......... ;)
tnx voor de snelle reactie.
Ik heb 't nu als test opstelling liggen en probeerde 'm eerst te starten met een losse power knop die ik nog had. Dat werkte niet nouja dan maar op de manier die ik normaal altijd gebruik bij het testen, de 2 polen even verbinden door wat ijzers d'r tegen aan te houden ook geen nut dus dat is het zeker niet :( .(was het maar zo'n leuke op lossing)

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Even met een ander CPUtje en geheugenreepje proberen en anders ermee terug naar de winkel... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Probeer het eens met een andere voeding.
Als de cpu dood is dan geeft dled wel 4 rooie lampies aan.

Ik denk dat het een voedingsprobleem is.

• GoGoHaRrY
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

RESET knop die blijft hangen ? --> willen sommige borden ook niet eens aan

Leeg BIOS (niet CMOS)? --> Foute flash, Virus

Te bruute FSB in het CMOS inbgesteld --> resetten met Jumpertje.

iets anders schiet me zo snel niet te binnen

Murphy was an optimist

Pagina: 1