[Win98] MSI Geforce tvout probleempje

Pagina: 1
Acties:

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04-2025
Hallo allemaal...

Ik zit met het volgende probleem. Als ik in win98 de tvout op mijn TV zet, dan zie ik alles op mijn scherm wat rechts van mijn windows scherm zit. Vaag hè :)

Dus als ik iets vanuit mijn monitor versleep naar rechts, zodat ik het nog voor de helft kan zien, dan kan ik het ook voor de helft op mijn TV zien (de andere helft :)

Wie weet hoe ik dit weer goed kan zetten? Dus zo dat wat ik op mijn monitor zie ook op mijn TV zie.

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04-2025
Ik heb nog de volgende dingen uitgevonden:

Als ik naar de instelligen van mijn beeldscherm ga, zie ik daar 2 monitortjes staan. De linker stelt de monitor voor en de rechter de TV. Sleep ik nou de TV (rechter) boven de monitor dan gebeurt er het volgende:

Als ik dan iets naar boven sleep zodat ik nog de helft bovenin mijn scherm op de monitor zie dan verschijnt de andere helft op mijn TV.

Verplaats ik nou die TV bij de instellingen aan de linkerkant van mijn monitor, dan gebeurt dat met die halve dingen aan de linkerkant. Dus als ik iets buiten het scherm plaats aan de linkerkant dan komt de rest op de TV te staan.

Dus het probleem dat ik heb is dat ik niet Twinview kan selecteren in 98. Hij doet alsof er een 2e monitor aan zit. Maar ik wil twinview, maar dat kan ik nergens selecteren. Ik maak gebruik van de detonator drivers 21.83!

Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?