Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Ja, zelf heb ik er een, nog niet ingebouwd trouwens.
ATA-100 ondersteunend door 80-polige bandkabel.
Voorop zit een slotje dat niet alleen de drivebay vergrendeld maar tevens tegelijk ook de power van de drive aan/uit zet.
Deze heeft een compleet aluminium frame en een metalen drive-bay, en acherin het aluminium chassis-deel zit een klein 40x40x15 fannetje.
Het merk is mij echter onbekend, en ik had nog een linkje van waar deze geleverd zou moeten kunnen worden, maar die ben ik kwijt.
Owja, dit MobileRack kostte me bijna 100 pieken (incl BTW).
.
Verder: je zoekt er een.
Bijna alle MobileRacks hebben zo'n lock/power slotje en een klein fannetje achterin zitten, ik heb momenteel namelijk ook nog een volledig kunstof-ding ingebouwd zitten en die heeft dat ook (kostte zo'n 32 piek bij MEMO).
Ik heb niet zo'n verstand van merken en typen van Mobile-Racks, dus daar kan ik je niet zo mee helpen. Zelf ben ik gewoon bij verschillende PC-boeren gaan vragen of ze iets in de trend van mijn eis konden leveren (volledig metalen chassis/bay, ATA-100) en uiteindelijk eentje gevonden. Het zou me verder niet verbazen als ze ook nog goeiekoper te vinden zijn.
Als ik je mag adviseren ....
schrijv voor jezelf op wat je eisen zijn en ga bij verschillende PC-boeren vragen of ze het kunnen leveren
succes
ATA-100 ondersteunend door 80-polige bandkabel.
Voorop zit een slotje dat niet alleen de drivebay vergrendeld maar tevens tegelijk ook de power van de drive aan/uit zet.
Deze heeft een compleet aluminium frame en een metalen drive-bay, en acherin het aluminium chassis-deel zit een klein 40x40x15 fannetje.
Het merk is mij echter onbekend, en ik had nog een linkje van waar deze geleverd zou moeten kunnen worden, maar die ben ik kwijt.
Owja, dit MobileRack kostte me bijna 100 pieken (incl BTW).
.
Verder: je zoekt er een.
Bijna alle MobileRacks hebben zo'n lock/power slotje en een klein fannetje achterin zitten, ik heb momenteel namelijk ook nog een volledig kunstof-ding ingebouwd zitten en die heeft dat ook (kostte zo'n 32 piek bij MEMO).
Ik heb niet zo'n verstand van merken en typen van Mobile-Racks, dus daar kan ik je niet zo mee helpen. Zelf ben ik gewoon bij verschillende PC-boeren gaan vragen of ze iets in de trend van mijn eis konden leveren (volledig metalen chassis/bay, ATA-100) en uiteindelijk eentje gevonden. Het zou me verder niet verbazen als ze ook nog goeiekoper te vinden zijn.
Als ik je mag adviseren ....
schrijv voor jezelf op wat je eisen zijn en ga bij verschillende PC-boeren vragen of ze het kunnen leveren
succes
Verwijderd
Ik heb er zelf twee gehad, maar ze gingen bij mij erg snel kapot. Als je er één koopt, koop dan een goeie. Ik heb hierdoor 60 piek verspild!
Zag ze pas op de PC dump dag liggen voor 5 piek per stuk van die kunstof gevallen.
Maar die zien er meestal zo brak uit als wat.
Ik zou voor zo'n stalen gaan.
Maar die zien er meestal zo brak uit als wat.
Ik zou voor zo'n stalen gaan.
Alternate heeft ze. Maar neem alsjeblieft de Pro versie van aluminium met fannetje, want die plastic versie gaat na 3 uur al defect....
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik wil ook een removable HDD rack kopen. Hier in de buurt zit NoRRoD en zij hebben:

=> deze <=
Is dat wat?
Hij kost 35piek.

=> deze <=
Is dat wat?
Hij kost 35piek.
Ik heb twee van deze dingen:

Een SNT-129A66/A100 IDE. Gekocht bij Aragorn voor fl.45 per stuk. Werkt tot nu toe prima. Inderdaad slotje erop en kleine fan *voor*in.

Een SNT-129A66/A100 IDE. Gekocht bij Aragorn voor fl.45 per stuk. Werkt tot nu toe prima. Inderdaad slotje erop en kleine fan *voor*in.
Volgens mij is dit de SCSI versie aangezien je het het schijf ID kan zien op de voorkantOp donderdag 15 november 2001 13:04 schreef Maha het volgende:
Lian Li RH-600 bij OC-Shop voor schijven tot 15000rpm en maar 74.87 Euro
[afbeelding]
Alle proemn in n drek
Ik heb 6 van die brackets. 5 daarvan zijn van A4tech. Zijn opzich erg makkelijk, maar als je er maar 1 koopt, koop dan een goeie en geen plastik geval, zoals die van mij.
Ze werken wel goed, maar vooral de kleine fan's laten het snel afweten of gaan veel geluid maken.
Als ik er 1 moest hebben, kocht ik ook een goeie.
Ze werken wel goed, maar vooral de kleine fan's laten het snel afweten of gaan veel geluid maken.
Als ik er 1 moest hebben, kocht ik ook een goeie.
Pagina: 1