Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ff kijken of het zo helpt de aandacht te trekken.
Aannames zijn fataal.
Thnx GaMeOvErOp donderdag 15 november 2001 10:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ff kijken of het zo helpt de aandacht te trekken.
Kost je wel royalties 
Verduidelijking: de naam Tweakers en het Tweakers.net logo (de smiley dus) zijn geregistreerde en dus beschermde merken. Maar ik heb er geen problemen mee zolang jullie niet van plan zijn er geld mee te verdienen
Verduidelijking: de naam Tweakers en het Tweakers.net logo (de smiley dus) zijn geregistreerde en dus beschermde merken. Maar ik heb er geen problemen mee zolang jullie niet van plan zijn er geld mee te verdienen
[niet dat ik er iets mee te maken heb]
Hmm lijkt me wel leuk, de eerste kist moet dan wel "Slotje" heten, de 2e \/\/031 1337 /\/\0f0"
Ik zag in dat topic een aantal voorbeelden, de zwarte vond ik wel mooi, maar kun je daar ook nog de PCB achtergrond in kwijt ?
Enne niet te veel crashen, bescherm onze goeie naam.
[/niet dat ik er iets mee te maken heb]
btw als je dan bv een vlucht van AMS naar LAX doet, zit je dan ook 10-12 uur achter de monitor ?
Hmm lijkt me wel leuk, de eerste kist moet dan wel "Slotje" heten, de 2e \/\/031 1337 /\/\0f0"
Enne niet te veel crashen, bescherm onze goeie naam.
[/niet dat ik er iets mee te maken heb]
btw als je dan bv een vlucht van AMS naar LAX doet, zit je dan ook 10-12 uur achter de monitor ?
Verwijderd
Daniel, is ook erg begrijpelijk dat het geregistreerde merken zijn en het zou ook nooit de bedoeling zijn om geld te gaan verdienen aan de VA, en dan al zeker niet in cominatie van Tweakers.net logo.Op donderdag 15 november 2001 19:37 schreef Daniel Kegel het volgende:
Kost je wel royalties
Enne, als je zin hebt mag je wel een 747 Tweakers editie ontwerpen
duidelijk.. bedanktOp donderdag 15 november 2001 19:37 schreef Daniel Kegel het volgende:
Kost je wel royalties
We gaan er geen geld mee verdienen, tis alleen puur voor de lol.
Thnx again!
Ikke nie..kwestie van de autopilot en de navigatie goed instellen en dan de timewarp aanzettenOp donderdag 15 november 2001 20:39 schreef zeef het volgende:
Als je dan een uurtje later terugkomt ben je ongeveer op tijd voor de landing
watjeOp donderdag 15 november 2001 20:50 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Ikke nie..kwestie van de autopilot en de navigatie goed instellen en dan de timewarp aanzetten
Als je dan een uurtje later terugkomt ben je ongeveer op tijd voor de landing
bolki heeft gelijkOp donderdag 15 november 2001 20:52 schreef bolk het volgende:
[..]
watjeje gaat natuurlijk slapen en de volgende ochtend landen
zo moet het.. timewarp.. pfffffff
![]()
oei slapen terwijl je vliegt, tsss geen last van weer etc ?Op donderdag 15 november 2001 20:52 schreef bolk het volgende:
[..]
watjeje gaat natuurlijk slapen en de volgende ochtend landen
zo moet het.. timewarp.. pfffffff
![]()
en andere vliegtuigen?Op donderdag 15 november 2001 21:06 schreef zeef het volgende:
[..]
oei slapen terwijl je vliegt, tsss geen last van weer etc ?
je vliegt immer online tochh???
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Hey jongens, ik zit nu bij een andere VA 'Sun Country Airlines'.
Allemaal leuk en aardig maar het lijkt me ook best leuk om met jullie (GOTters) mee te doen.
Dus ik hoop dat jullie er wat van gaan maken.
Maar vergis je niet, het is best een hele klus om het op te zetten.
Denk ook aan SquawkBox ATC en Roger Wilco.
Allemaal leuk en aardig maar het lijkt me ook best leuk om met jullie (GOTters) mee te doen.
Dus ik hoop dat jullie er wat van gaan maken.
Maar vergis je niet, het is best een hele klus om het op te zetten.
goohhhhhhhh .. maar we laten niet meteen de newby,s toeOp donderdag 15 november 2001 21:19 schreef Braadkip het volgende:
Ik heb wel wat goede ideeen voor kleur schema's, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe je nou die bmp-tjes moet editten. Als i kbijv iets geel wil maken, krijg ik dus een grijze kleur
, misschien moet ik op die plaats een nieuwe layer aanmaken ofzo en dan met kleuren vullen. ik heb zelf fs2002 en die paint kit is van opensky
tampert, kriminalpolizei
Misschien handig als ik zeg dat ik de tekst van Daniel steun
Bericht hierboven
Welke text? Van z'n timewarp techniek? 
Of doel je hier op:
Of doel je hier op:
Kost je wel royalties
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nee hierop:Op vrijdag 16 november 2001 09:47 schreef BackSlash32 het volgende:
Welke text? Van z'n timewarp techniek?
Of doel je hier op:
[..]
Op donderdag 15 november 2001 19:37 schreef Daniel Kegel het volgende:
Kost je wel royalties
Bericht hierboven
Pagina: 1