Hoi ben met een asp pagina bezig. daarzit de volgende SQL String: (let op hij is erug lang 
---------8<---------------------------------------
"SELECT zoekenden.wijk, zoekenden.naam, zoekenden.gemeente2, zoekenden.gemeente3, zoekenden.adres, zoekenden.postcode, zoekenden.plaats, zoekenden.telefoon, zoekenden.fax, zoekenden.email, zoekenden.code, provincie.provincie, gemeenten.gemeente, soort.soort, prijs.prijs, ligging.ligging, zoekenden.lkamer, zoekenden.zkamer, zoekenden.aantal_slaapkamers, zoekenden.badkamer, zoekenden.douche, zoekenden.garage, zoekenden.openkeuken, zoekenden.carport, zoekenden.opmerking FROM ((((zoekenden INNER JOIN ligging ON zoekenden.ligging = ligging.Id1) INNER JOIN prijs ON zoekenden.prijsklasse = prijs.id) INNER JOIN provincie ON zoekenden.provincie = provincie.Id) INNER JOIN soort ON zoekenden.soort = soort.id) INNER JOIN gemeenten ON zoekenden.gemeente = gemeenten.id WHERE zoekenden.id = '" & cId & "';"
-------------------------------8<-----------------
Ik krijg dus steeds de foutmelding:
-----------------------8<-------------------------
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E10)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.
/showitem.asp, line 29
Wie kan me helpen. Op lijn 29 voert hij de SQL String uit op de recordset:
<<<<<< line 29 >>>>>
Set rsX = Conn.Execute(sQuery)
Ik kom er niet uit...
---------8<---------------------------------------
"SELECT zoekenden.wijk, zoekenden.naam, zoekenden.gemeente2, zoekenden.gemeente3, zoekenden.adres, zoekenden.postcode, zoekenden.plaats, zoekenden.telefoon, zoekenden.fax, zoekenden.email, zoekenden.code, provincie.provincie, gemeenten.gemeente, soort.soort, prijs.prijs, ligging.ligging, zoekenden.lkamer, zoekenden.zkamer, zoekenden.aantal_slaapkamers, zoekenden.badkamer, zoekenden.douche, zoekenden.garage, zoekenden.openkeuken, zoekenden.carport, zoekenden.opmerking FROM ((((zoekenden INNER JOIN ligging ON zoekenden.ligging = ligging.Id1) INNER JOIN prijs ON zoekenden.prijsklasse = prijs.id) INNER JOIN provincie ON zoekenden.provincie = provincie.Id) INNER JOIN soort ON zoekenden.soort = soort.id) INNER JOIN gemeenten ON zoekenden.gemeente = gemeenten.id WHERE zoekenden.id = '" & cId & "';"
Ik krijg dus steeds de foutmelding:
-----------------------8<-------------------------
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E10)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.
/showitem.asp, line 29
Wie kan me helpen. Op lijn 29 voert hij de SQL String uit op de recordset:
<<<<<< line 29 >>>>>
Set rsX = Conn.Execute(sQuery)
Ik kom er niet uit...