Ik heb gelezen dat die Pentium 4 niet echt lekker wil lopen... Klopt dat nou of is dat een gerucht???
Dus is die p4 aan te raden als ik/je een nieuwe pc koop?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Jazeker! Alleen let wel op het type dat je koopt! Er zijnOp woensdag 14 november 2001 22:30 schreef Sniper-Snakeye het volgende:
Ik heb gelezen dat die Pentium 4 niet echt lekker wil lopen... Klopt dat nou of is dat een gerucht???
Verwijderd
Nou .. geen zware koeling nodig. Heb je de koelblokken van een P4 wel eens gezien?Op woensdag 14 november 2001 22:34 schreef EquiNox het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot een AMD vs Intel reply dus :
Een Pentium4 is goed in bepaalde dingen, net zoals de Athlon in bepaalde dingen goed is :
Voordelen P4 :
- SSE2 (uitgebreide instructieset)
- Sneller encoden van bijv MPEG-2/4 bestanden (media encoding)
- Superstabiel
- Geen zware koeling nodig
Het is alleen jammer dat er nog niet zoveel programma's zijn die de SSE2 instructies gebruiken, maar dat komt wel.
Intel is gewoon goed.
Verwijderd
Wat meer onderbouwing mag ook hoor.Op donderdag 15 november 2001 01:14 schreef devv05 het volgende:
Doe mij toch maar liever mn AMD Athlon
Ja morgenochtend weer, ben nu te moeOp donderdag 15 november 2001 01:35 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wat meer onderbouwing mag ook hoor.

Verwijderd
Verwijderd
PreciesOp donderdag 15 november 2001 16:34 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
ja als we gaan overclockendoe em nou es op stock speed, dan zal de XP nog wel winnen denk ik, maar niet zo ruim als je et nu neerzet !! ow en Duron dude moet ze sandra updaten........
1) AMD heeft ook nog 3Dnow!Op woensdag 14 november 2001 22:34 schreef EquiNox het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot een AMD vs Intel reply dus :
Een Pentium4 is goed in bepaalde dingen, net zoals de Athlon in bepaalde dingen goed is :
Voordelen P4 :
- SSE2 (uitgebreide instructieset)
- Sneller encoden van bijv MPEG-2/4 bestanden (media encoding)
- Superstabiel
- Geen zware koeling nodig
Het is alleen jammer dat er nog niet zoveel programma's zijn die de SSE2 instructies gebruiken, maar dat komt wel.
Intel is gewoon goed.
Verwijderd
Op donderdag 15 november 2001 16:46 schreef Wimo. het volgende:
Was ff ter vergelijkingPost jij maar een 2400mhz p4 neer dan
-Zoals je kunt lezen HEB IK GEEN P4
En sandra updaten heeft geen zin.. hij pakt toch geen p4 2ghz![]()
-Dus wel
Nog iets.. een xp 1700+ komt al veel te dicht bij de p4 2ghz in de buurt
-Dat zeg ik
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()