Poort 80 geblocked bij Upc/Chello Rotterdam ?

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Een tijd geleden heb ik wat zitten stoeien met een webservertje op mijn linuxgebakkie. Werkte prima i.s.m,. mijn chello kabel accountje.

Vervolgens lang niet meer naar gekeken maar nu wil ik dat weer gaan gebruiken, en nu lijkt het wel alsof Chello poort 80 aan het blocken is voor inkomend verkeer. :?

Zoiets had ik al eerder opgevangen, dat ze dat gedaan hadden i.v.m. code red en dergelijke..:r

Zijn er meer mensen die dit hebben ? mag dit eigenlijk wel ?

IP Rocks

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=19] >> [forum=4]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:37

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 14 november 2001 22:20 schreef redguy het volgende:
Een tijd geleden heb ik wat zitten stoeien met een webservertje op mijn linuxgebakkie. Werkte prima i.s.m,. mijn chello kabel accountje.

Vervolgens lang niet meer naar gekeken maar nu wil ik dat weer gaan gebruiken, en nu lijkt het wel alsof Chello poort 80 aan het blocken is voor inkomend verkeer. :?

Zoiets had ik al eerder opgevangen, dat ze dat gedaan hadden i.v.m. code red en dergelijke..:r

Zijn er meer mensen die dit hebben ? mag dit eigenlijk wel ?
Dat zou kunnen. Een tijd geleden was dat het geval ivm Code Red en alle varianten. Best kans dat ze dat nu nog steeds doen.

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
ja ze blocken nog steeds port 80 :( dan maar port 8080 ofzo

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

8080 wordt ook geblockt.
(kwamen we gister achter met een vriend, 80 en 8080 werken allebei niet, andere port nemen dus)

Exact expert nodig?