Toon posts:

Hcc Dagen

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een celeron 800 kopen + een converter. Waar zal ik dit dan het beste kunnen kopen. En hoeveel gulden is t goedkoper als ik t op de hcc dagen koop?

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:35
denk dat je dit het beste gewoon via de pricewatch kunt uitzoeken. Het is op de hcc dagen niet echt veel goedkoper. Als je echt goedkoop wil moet je eens op van die pc dump dagen gaan kijken, daar vindt je meer prijsstunts dan op de hcc.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:52
Een 'redelijke' vuistregel is dat je, met wat zoeken, de gangbare winkel prijs betaald, maar dan ex BTW. Uiteraard erg afhankelijk van wie normaal gesproken je hofleverancier is.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Prijzen op HCC zijn best aantrekkelijk vergeleken met de prijzen van een normale PC-Boer, maar zij zullen meer richting de prijzen van de pricewatch zitten.

Voordeel van de HCC dagen is wel dat je geen verzendkosten betaalt :9~

Wel geinig dat je met je WAP-telefoon ook de pricewatch voor de HCC-Dagen in de gaten kunt houden.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

www.tweakers.net/pricewatch

De afgelopen jaren waren de prijzen op de HCC niet of nauwelijks lager dan in de winkel, dus voor het geld hoef je niet echt meer naar de HCC te gaan.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.