athlon naar god, garantie?

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik heb een athlon 1.2 266, of beter gezegd, ik had een athlon :'(
op 1 of andere manier werkt hij nu niet meer, en ik heb hem niet geoverclocked, zonder koeler laten draaien en andere domme dingen.

nu zie ik een heel klein miliscuul, met het blote oog bijna onzichtbaar krasje, vervalt hierdoor mijn garantie?

ook lijkt het wel of de L1 bruggen verbonden zijn :?

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Als je CPU naar God is, vraag Hem om een nieuwe te sturen, Hij is immers almachtig! Als dat niet lukt, probeer Allah! :+ (De volgorde heeft alleen te maken met het feit dat in het topic staat naar God en zeker niet dat Allah op de tweede plaats komt no flame intended)

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
l1 bruggen zijn geloof ik vanaf 1 of 1,2ghz standaart verbonden. en weet je zeker dat het aan je proc ligt?
ik zou m gewoon proberen terug te brengen. lukt het niet, jammer...

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Op woensdag 14 november 2001 22:21 schreef weareborg het volgende:
l1 bruggen zijn geloof ik vanaf 1 of 1,2ghz standaart verbonden. en weet je zeker dat het aan je proc ligt?
ik zou m gewoon proberen terug te brengen. lukt het niet, jammer...
ok, als ik in centrum A'dam woonde was dat niet zo'n probleem, maar wij moeten ongeveer 100,- aan benzine uitegeven om daar te komen... duzzzz

zal ik mischien de proc op 600Dpi inscannen? mischien dat jullie iets zien :?

Verwijderd

Stuur em dan met de PTT, kost je 7,50

Verwijderd

Bel eerst met het bedrijf waar je hem gekocht hebt.. dat wil ook nog wel es helpen... ;) dan zullen ze je wel vragen om em op te sturen aangezien het te duur is om met de auto te komen

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op woensdag 14 november 2001 22:23 schreef CU2morO het volgende:
ok, als ik in centrum A'dam woonde was dat niet zo'n probleem, maar wij moeten ongeveer 100,- aan benzine uitegeven om daar te komen... duzzzz
En zo zie je maar weer .... dacht je eerst goedkoop uit te zijn door 2 of 3 tientjes uit te sparen door een CPU aan de andere kant van Nederland te kopen |:(
Had nou ergens in de buurt gekocht was je misschien iets duurder uit geweest maar dan had je nu waarschijnlijk allang je cpu kunnen omwissellen

Is goedkoop toch nog duurkoop.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Pagina: 1