Iedereen zijn eigen mening he

.
Ok, dat het lineair is en niets nieuws, daar heb je helemaal gelijk in. Maar echt nieuwe dingen worden ook maar heel zelden uitgebracht. Ik denk ook niet dat het Epic is aan te rekenen. Toen Unreal 1 uitkwam, toen was het aantal shooters nog wel op 1 hand te tellen. Op dit moment wordt de ene shooter na de andere op de markt gegooid. Allemaal hebben ze wel weer wat anders dat helemaal "nieuw" is. Maar uiteindelijk is het allemaal al eens gedaan.
Ikzelf speel niet erg veel shooters, ik hou meer van sportgames. Unreal 2 is samen met UT2003 en NOLF2 de eerste shooter die ik in tijden heb gespeeld. Misschien is het daarom dat ik het spel wel weet te waarderen, want ik geloof best dat wanneer je zelf bijna alleen maar shooters speelt, Unreal 2 flink tegenvalt.
Persoonlijk heb ik er ook niets op tegen dat een spel lineair is en een niet zo lange levensduur heeft, mits dit ook aan de prijs is te zien. Dat vind ik wel een erg grote fout van Epic, om Unreal 2 voor 50 euro in de schappen te leggen.
Tsja, en over de sfeer. Ik vind dat er wel een goede sfeer in het spel zit (Duke Nukem was zeker niet spannender

) Maar zoals gezegd, dit komt misschien door het feit dat ik gewoon niet zo veel shooters speel.
uhm...