Toon posts:

Word Unreal 2 een succes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet al wat van het spel Unreal 2? zijn er ook speciale effecten in verwerkt i.v.m. de geforce 3 kaarten?

zijn er al testen van dat spel (demo ofzo)?

PS en nu geen slotje he :? is dacht ik legale vraag :P

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

nou nog geen demo maar wel een alpha >:) die is wel grappig alleen die bots zijn echt zwaar slecht daar moeten ze nog een beetje aanwerken :)
En volgens mij ondersteunt het wel veel nieuwe features, ik bedoel moet haast wel met zulke graphics! maar op het afgelopen E3 draaide het op een Geforce2 en zag er al super kwel uit! :9~ :9~ :9~ :9~

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• RUXperienced
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06-2024
T Is geen eens een alpha van Unreal 2, maar alleen iets wat ze bij Epic in mekaar hebben gedraaid om te kunnen laten zien wat de Unreal engine tegenwoordig allemaal kan.

Verder wordt t spel vast goed, maar of t ook fatsoenlijk wil draaien op mn GF2MX is een ander punt...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-01 16:15
Nee... hij gaat natuurijk ongeloofelijk floppen......

Steam

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

Op woensdag 14 november 2001 22:23 schreef JeanLucPicard het volgende:
Nee... hij gaat natuurijk ongeloofelijk floppen......
ja kijk maar naar unreal 1, ook een enorme flop! iedereen is die 1person-shooters zat man

btw: unreal 2: :9~

___________________________*

Verwijderd

Topicstarter
UNREAL 2 WORD ECHT WEL GOED!!!!!!!!!

ben superrrrrr Unreal Tournament FAN!!! dus... :P

Als je die pics van unreal2 al ziet... pfff echt vet gaaf... hoop dat me systeempie het trekt :P

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 22:25 schreef koper137 het volgende:

[..]

ja kijk maar naar unreal 1, ook een enorme flop! iedereen is die 1person-shooters zat man

btw: unreal 2: :9~
Jij hebt er degelijk verstand van :(

Verwijderd

CS RULEZZZ EN BLIJFT RULEN en mischien kan unreal 2 een beetje bij blijven met cs-strike :D maar daar is ook alles mee gezegt :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 22:58 schreef spartanus66 het volgende:
CS RULEZZZ EN BLIJFT RULEN en mischien kan unreal 2 een beetje bij blijven met cs-strike :D maar daar is ook alles mee gezegt :D
*grom* *grom* *grom* HIJ LIEGT!!!!! :P nee ff sereneus...

CS is een cool spel jah spele we hier vaak over netwerk maarja... oke helemaal met je eens :) maar als je *pieeep* *pieeep* *piiieeep* over UNREAL 2 begind!?!?! OOOOEEEEEEE foute boel :P Unreal2 word het gewoon helemaal... zeker weten!!! ;) misschien draait CS wel op je compie maar unreal nie oke dan heb je een reden om unreal 2 niet te spelen :P :P :P

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nee helaas is het geen succes geworden. :(

Sorry voor het kicken van een joekel oud topic, maar vond het best grappig om te zien, wat we een paar jaar geleden van hadden verwacht. ;)

• Vinnie
  • Niet online
Ik had er persoonlijk idd veel van verwacht, maar voor mij is het een echte teleurstelling geworden.

De mystische sfeer, muziek en verhaal zoals het in Unreal is gezet mis ik echt gigantisch in Unreal II. Het ziet er wel mooi uit en een aardug hoogstandje maar zoals men wel vaker zegt, gfx aint everything.

C:\>_

Verwijderd

Als Unreal 2 een poster voor aan de muur was geweest was ie heel geslaagd...mooi is het enige dat het is.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01 15:10

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik snap eigenlijk niet dat iedereen dit spel zo loopt af te zeiken. Dat zijn vast de mensen die het niet fatsoenlijk kunnen draaien. Ik ben nu een tijdje bezig met het spel en ik vind dat er wel degelijk een goede sfeer hangt. Een beetje dat beklemmende uit de alien films al zeg ik het zelf. Dat het spel niet al te lang lijkt te zijn neem ik dan voor lief. Volgens mij denken veel mensen dat wanneer een spel er mooi uitziet dat het dan een flutspel is, omdat het er mooi uitziet :S

uhm...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Mwa, heb het gister net uit gespeeld, wat mij betreft mocht er iets meer varriatie in zitten in een stuk groter zijn... Je hebt het zomaar uit gespeeld :{ verder is het wel een grappig spel...

[ Voor 11% gewijzigd door White Dust op 27-02-2003 20:47 ]

• Vinnie
  • Niet online
Smoonshine schreef op 27 februari 2003 @ 20:45:
Ik snap eigenlijk niet dat iedereen dit spel zo loopt af te zeiken. Dat zijn vast de mensen die het niet fatsoenlijk kunnen draaien. Ik ben nu een tijdje bezig met het spel en ik vind dat er wel degelijk een goede sfeer hangt. Een beetje dat beklemmende uit de alien films al zeg ik het zelf. Dat het spel niet al te lang lijkt te zijn neem ik dan voor lief. Volgens mij denken veel mensen dat wanneer een spel er mooi uitziet dat het dan een flutspel is, omdat het er mooi uitziet :S
Lekkere generalisatie :{
Dus omdat misschien een spel minder geslaagd is speelt ut bij hun brak :?
Het zal mij verder niet zo veel schelen hoe snel het draait ( hier 10 ~ 30FPS, mij hoor je er iig niet over klagen ).

Anyway, geef mij maar Unreal any time :)

• kamerplant
  • Niet online
Vinnie schreef op 27 February 2003 @ 21:09:
[...]

Lekkere generalisatie :{
Dus omdat misschien een spel minder geslaagd is speelt ut bij hun brak :?
Het zal mij verder niet zo veel schelen hoe snel het draait ( hier 10 ~ 30FPS, mij hoor je er iig niet over klagen ).

Anyway, geef mij maar Unreal any time :)
Toch speelt dat zeker een belangrijke rol mee.
Zelf heb ik dus zo'n brak systeem, voor dit spel tenminste. ;)
Ik moet het op low details spelen, wil het nog speelbaar zijn. Dat ziet er gewoon afschuwelijk uit plus alsnog vrij lage fps. Dat bevorderd bij mij echt niet het spelplezier.
Maw: Ik heb een stukje gespeeld, een paar keer wat beestjes neergeschoten en toen vroeg ik me af wtf er nou leuk aan is. :O
Dat, terwijl je met mooie grapics/meer fps toch even wat meer doorzet en het misschien erg leuk gaat vinden ;)

🌞🍃

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12
das dus echt bull...

- lineair
- niks nieuws
- korte levensduur
- heel zware systeemeisen

ennuh, creepy sfeer :?
nou, laat ik het zo zeggen...
Duke Nukem 3D was nog enger :|

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10-2025
Na "overleg" hebben we maar besloten om deze open te laten :P

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zie ook geen reden waarom ie gesloten moet worden :P

Maar anyweg vind het zelf ook een beetje tegenvallen. Unreal heb ik wel meerdere keren vanaf nop weer opnieuw gespeeld. Echt geweldig spel.

Maar Unreal 2 was ik 10 minuten mee bezig en beetje aan het klooien ging ik af en had ik al niet eens meer zin om overnieuw te beginnen. (wist ik veel dat ie niet autosave deed)

Spel heeft een totaal andere sfeer en story dan 1 . . . .

beetje jammer :P

There is no art to find the minds construction in the face

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Unreal heeft alles dat unreal 2 niet heeft.Daarmee heb ik het mijne gezegd.

Ik kan er totaal niet tegen als de MAKERS het spel zo hypen/vergoddelijken en dan nadien laten blijken dat het op geen flut trekt.Mischien leuk voor even,maar het heeft me niet overtuigd

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Crash-Override schreef op 27 February 2003 @ 21:15:
[...]

das dus echt bull...

- lineair
- niks nieuws
- korte levensduur
- heel zware systeemeisen

ennuh, creepy sfeer :?
nou, laat ik het zo zeggen...
Duke Nukem 3D was nog enger :|
Iedereen zijn eigen mening he :).

Ok, dat het lineair is en niets nieuws, daar heb je helemaal gelijk in. Maar echt nieuwe dingen worden ook maar heel zelden uitgebracht. Ik denk ook niet dat het Epic is aan te rekenen. Toen Unreal 1 uitkwam, toen was het aantal shooters nog wel op 1 hand te tellen. Op dit moment wordt de ene shooter na de andere op de markt gegooid. Allemaal hebben ze wel weer wat anders dat helemaal "nieuw" is. Maar uiteindelijk is het allemaal al eens gedaan.

Ikzelf speel niet erg veel shooters, ik hou meer van sportgames. Unreal 2 is samen met UT2003 en NOLF2 de eerste shooter die ik in tijden heb gespeeld. Misschien is het daarom dat ik het spel wel weet te waarderen, want ik geloof best dat wanneer je zelf bijna alleen maar shooters speelt, Unreal 2 flink tegenvalt.

Persoonlijk heb ik er ook niets op tegen dat een spel lineair is en een niet zo lange levensduur heeft, mits dit ook aan de prijs is te zien. Dat vind ik wel een erg grote fout van Epic, om Unreal 2 voor 50 euro in de schappen te leggen.

Tsja, en over de sfeer. Ik vind dat er wel een goede sfeer in het spel zit (Duke Nukem was zeker niet spannender :)) Maar zoals gezegd, dit komt misschien door het feit dat ik gewoon niet zo veel shooters speel.

uhm...

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-01 15:39
Ik zeg er dit over:
Unreal 2 mag de naam Unreal niet dragen.

Lijkt me duidelijk.
In princiepe is het al eerder gezegt. Unreal heeft alles wat Unreal 2 niet heeft, helaas... ;(

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

sorry, maar lineair vind ik geen reden om een game meteen af te doen als zijnde slecht.
Lineair is toch soms ook heerlijk !? alsof je in een 'film' meeloopt. proove me wrong

-- Altijd blijven prutsen --

• Vinnie
  • Niet online
FoggyFreek schreef op 28 februari 2003 @ 02:10:
sorry, maar lineair vind ik geen reden om een game meteen af te doen als zijnde slecht.
Lineair is toch soms ook heerlijk !? alsof je in een 'film' meeloopt. proove me wrong
Misschien voor een ander spel niet nee, maar Unreal II is erg linear terwijl Unreal dat niet echt zo is ( iig veel minder imho ) :)
Dat zal er iig wel bedoeld worden ;)

Verwijderd

Ik heb het tot de helft gespeeld en toen ben ik er maar mee gestopt.
Hebben we hier nou zo lang op moeten wachten ?

Verwijderd

Nee hoor, ik ken grafisch prachtige games die heel leuk zijn...Unreal 2 vergelijk ik (terwijl er honderden zijn) maar met 1 shooter: Unreal 1. Dat is een stuk ouder dus als ik naar graphics zou kijken zou Unreal 2 het winnen, maar Unreal 1 is gewoon stukken beter. Toen ik Unreal 1 begon te spelen is mijn mond regelmatig opengezakt door de sfeervolle opzet. Lineair zijn vind ik niet zo'n probleem, maar het gebrek aan sfeer, gebrek aan variatie, gebrek aan speelduur...dat vind ik wel problemen, waar je elk spel op mag beoordelen, ook al heet het Unreal.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Bij Unreal 1 had ik ook dat af en toe mijn mond openzakte, maar dat heeft te maken met het feit dat er toen nog niet zo belachelijk veel shooters waren als nu. In deze tijd is binnen het shootergenre alles al wel zo'n beetje een keer gedaan. Hierdoor wordt het een stuk moeilijker, zoniet onmogelijk om een echt goede shooter neer te zetten, want deze shooter doet dit beter en die andere weer dat. Ik vind Unreal II als spel zeker wel geslaagd, alleen is de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal in balans. Voor 50 euro verwacht ik toch heel wat meer uren speelplezier.

uhm...

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

unreal 2 roxx :D ik speel t al lekker :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik heb hem hier ook op mijn pc gehad...een uurtje...vind het zwaar tegenvallen vergeleken met Unreal 1, naar mijn mening is het concept Unreal een beetje uitgemolken en is gaat dit een Epic poging worden om Doom III naar de kroon te steken...met een zwaar verouderde engine en weinig meerwaarde ten opzichte van deel 1.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:49

Exirion

Gadgetfetisjist

EXE-cuter schreef op 27 februari 2003 @ 22:26:
Unreal heeft alles dat unreal 2 niet heeft.Daarmee heb ik het mijne gezegd.
En ik vond Unreal 1 al zo slaapverwekkend :O

Ten eerste had Epic destijds weinig zin om het fatsoenlijk op TNT kaarten te laten draaien omdat Unreal voor Voodoo's geschreven was, en het spel zelf was op den duur heel erg eentonig. Heb 't nooit uitgespeeld, terwijl ik spellen als Shogo en Half-Life snel en met plezier uitspeelde.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik ben ook een mega Unreal-fan, maar Unreal 2 is een ware bak afval. Ik zit nu in die Hell-missie, en ik moest die beam uitschakelen enz, en op 3 plaatsen een control-room in, en het mooie was dat alle wegen naar die 3 controlrooms exact hetzelfde waren, inclusief de controlroom zelf. :+ Sjongejonge... Ik ben ook het ruime aantal van 3 verschillende enemy's tegen gekomen tot nu toe!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 00:51:
Ik ben ook het ruime aantal van 3 verschillende enemy's tegen gekomen tot nu toe!
Dat vond ik bij Unreal 1 dus ook. Steeds weer dezelfde lastpakken :Z Weinig verhaal erin, dus op den duur is het gewoon saai en inhoudsloos. Ik merk al dat ik Unreal 2 dus niet eens hoef te proberen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Vinnie
  • Niet online
Exirion schreef op 01 March 2003 @ 00:53:
[...]

Dat vond ik bij Unreal 1 dus ook. Steeds weer dezelfde lastpakken :Z Weinig verhaal erin, dus op den duur is het gewoon saai en inhoudsloos. Ik merk al dat ik Unreal 2 dus niet eens hoef te proberen ;)
Weinig verhaal? Dan lees jij al die translations (van dooie mensen ed.) en dergelijke niet oid :) * Vinnie vind er zo genoeg verhaal in zitten :)

Achjah, of een spel geslaagd is en of je het leuk vindt is en blijft een mening. Ik ben gewoon echt Unreal fan en niemand zal me daar van veranderen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Vinnie op 01-03-2003 00:56 ]

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vinnie schreef op 01 March 2003 @ 00:55:
Achjah, of een spel geslaagd is en of je het leuk vindt is en blijft een mening. Ik ben gewoon echt Unreal fan en niemand zal me daar van veranderen :)
Da's waar :) Is gewoon persoonlijk. Ik ben meer een Half-Life en Shogo fan. Helaas is er van Shogo nooit een vervolg gekomen, en ik hoop dat Half-Life 2 eens komt.

• Vinnie
  • Niet online
Exirion schreef op 01 March 2003 @ 00:58:
[...]

Da's waar :) Is gewoon persoonlijk. Ik ben meer een Half-Life en Shogo fan. Helaas is er van Shogo nooit een vervolg gekomen, en ik hoop dat Half-Life 2 eens komt.
Misschien offtopic, wat vind jij dan 'de rede' dat Half Life dan wel geweldig is. Ik vindt Half Life iig bijna net zo mooi als Unreal. Erg uitgebreid en zitten redelijk wat detail in.

Half Life 2? Ik hoop dat het iig geen vaporware ala DNF wordt :{

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Vinnie schreef op 01 maart 2003 @ 01:01:
Misschien offtopic, wat vind jij dan 'de rede' dat Half Life dan wel geweldig is.
Vooral het verhaal wat me aanspreekt. En de sfeer van een spel moet je aanspreken. Half-Life vond ik in alle opzichten een hoogstandje, en ik kon toen m'n razendsnelle Celly 300A@450 met TNT in volle glorie gebruiken :P

• Vinnie
  • Niet online
Exirion schreef op 01 March 2003 @ 01:04:
[...]

Vooral het verhaal wat me aanspreekt. En de sfeer van een spel moet je aanspreken. Half-Life vond ik in alle opzichten een hoogstandje, en ik kon toen m'n razendsnelle Celly 300A@450 met TNT in volle glorie gebruiken :P
Verhaal is best goed van Half Life jah, vind ik iig ook van Unreal :P
En mjah, ik speel Unreal met dual 3dfx Voodoo2 SLI 12MB PCI @ 800x600 }> Op een of andere manier kwam Unreal met glide iets beter tot zun recht qua sfeer. In Unreal II heb ik dat vrij weinig nu oa ook door de 'vernieuwde' engine + op Direct 3D / OpenGL.

OF en BF was veeels te kort :+

Verwijderd

ik heb m gisteren uitgespeeld. Ik vind het een top-game al zou het langer mogen zijn (binnen 1 week uitgespeeld elke avond 1,5 uur) Vreemd te horen dat velen van jullie de storyline van unreal 1 beter vonden, Dit is juist de reden waarvoor ik unreal 1 eigenlijk nooit heb uitgespeeld. gewoon te veel pang pang zonder duidelijk doel .
Vooral het "teamwork"vond ik erg leuk in unreal 2. en het rommelen met electronic fenses en auto-guns

Verwijderd

De meningen zijn verdeeld... ook onder de reviewers, PCZONE gaf het een 9 en GameSpy een 7,6...

minpunten, kort, niets nieuws en de pracht van de engine hadden we al gezien in UT2003

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01 18:04
Qua aantal verkopen is Unreal 2 tot nu toe wel een succes, qua meningen en ervaringen niet echt.
Toch zie ik heel veel cijfers tussen de 8 en de 9, wat voor mij betekend dat het toch een goed spel is. Ook al is het kort, mij lijkt het erg leuk. Max Payne was ook erg kort, zelfs ik had 'm in 1 week uitgespeeld en dat is nog nooit voorgekomen bij mij. Maar dat zorgt er niet voor dat ik Max Payne niet geweldig vind :)

The devil is in the details.

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Max payne is voor mij 1 van dé games.Het eigenlijke spel was kort,maar verveelde geen seconde en er zijn tientallen heftige mods voor

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik vind Unreal 2 echt heel erg tegenvallen. Unreal 1 vond ik echt super, vooral vanwege de sfeer. Die sfeer mis ik totaal in deel 2, het lijkt meer op AvP of Half-Life dan op deel 1 :|
Wat ik ook super irritant vind zijn de objectives (die je tegenwoordig in elke shooter hebt), dat maakt het zo lineair :(

Jammer, ik had er zo veel van verwacht
Pagina: 1