Buzzers eruit?

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik heb ooit een een brief gekregen van Seiko Minimail (je weet wel die van de messagewatch) , dat ze per 2 februarie 2002 gaan stoppen met het netwerk, omdat ze er geen winst meer uit kunnen halen nu iedereen smst!

Nu vroeg ik mij af of het gebruik van buzzers dan ook stopt.
Dus dat je niet meer kunt buzzen.

Want mijn moeder heeft zo'n ding voor haar werk, en je kunt er alleen maar een telefoonnummer heen sturen en meer niet!

Wie weet het?

Verwijderd

hmmz stond dat niet in de brief dan ?

het ging d8 ik alleen maar over die msg's op je horloge.
:+
anders bel ze ff zou ik zeggen :)

Verwijderd

volgens mij zijn de buzzers er sowieso al uit,alleen bedrijven gebruiken zoiets nog wel, maar voor persoonlijk gebruik word het zelden gebruikt, wat heb je eraan? voor hetzelfde geld koop je een foon, xie ze trouwens ook nergens meer in winkels liggen.

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 19:14

koornee

3!

wha, een buzzer, ik heb ook nog ergens zo'n dingetje liggen.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Buzzers en peepers zijn betrouwbaarder dan telefoons, worden veel gebruikt bij belangrijke dingen (dokters, alarmsystemen, enz).

Denk niet dat ze eruit gaan

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 09:50 schreef HetHok het volgende:
Buzzers en peepers zijn betrouwbaarder dan telefoons, worden veel gebruikt bij belangrijke dingen (dokters, alarmsystemen, enz).

Denk niet dat ze eruit gaan
Volgens mij hebben dokters, brandweers en alarmsystemen hun eigen systeem hoor. Denk niet dat het met een telefoonnummer gaat...

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:37
* boswandeling werkt bij een telecom bedrijf

En ik weet dus dan ook dat buzzers/piepers

in bedrijven ziekenhuizen etc via een eigen systeem werken.
er hangt een groote kast met een antenne naast de telefooncentrale die zijn gekoppeld aan een soort uplink.
en ze werken ook op een andere frequentie dan normale buzzers/piepers anders slaan al die pace makers op tilt >:)
Pagina: 1