DVI kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
Volgens mij is dit al vaker langs geweest, maar ik kon het niet vinden met de search ;( .

Ik heb dus een 150P2e en een Elsa Geforce 2 Ultra zonder dvi aansluiting. Ik wil een Leadteck Geforce 3 TI500 of een Radeon 8500 kopen. Maar dat maakt nu effe niet uit. Ik heb dus geen DVI kabel om m'n TFT om die toekomstige kaart aan te gaan sluiten en ik kan hem nergens vinden ( zo'n kabel). Kan je zo'n kabel op de HCC vinden?

btw: wat denkie dat een Geforce 3 TI500 en een Radeon 8500 op de HCC ongeveer zullen gaan kosten?

Flickr

• rkrythe
iemand?

Flickr

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Je kan die TFT ook gewoon op de analoge aansluiting zetten van die kaart hoor. En zo'n kabel kan je in de winkel halen waar ze die monitor ook verkopen. Op de beurs weet ik niet. Maar zoveel verschil zal er niet inzitten, of je moet een flutkabel op de beurs kopen...

Ik vind de beurzen tegenwoordig toch al niet echt goedkoop meer, de toegang is al belachelijk duur vaak. :(

• rkrythe
das waar ja. Ik zal dan maar effe een paar winkels langs gaan. Ik zag die kabel namelijk nergens op internet staan.

Flickr

Verwijderd

Dual Link DVI is de term voor een dubbele link naar de monitor om een hogere resolutie aan te kunnen. Een enkele link komt maar tot 1280x1024. Met Dual kan je komen tot HDTV-niveau (1920 x 1080) en soms zelfs nog hoger.

Verkrijgbaar bij www.memo.nl (verschillende zaken in NL)

Verwijderd

beetje oude koe dit
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.