Verwijderd

Topicstarter
Als je goed in je cd-speler of brander kijkt dan zie je dat er ook cd'tjes in passen die kleiner zijn dan de normale cd'tjes. Ik heb gehoord dat hier een bepaald soort opslag media in moet waar ongeveer 320 mb aan data of muziek op kan. Deze cd'tjes passen vervolgens in een speciaal portable music playertje.

Ook heb ik gehoord dat dit een portable playertje is met nederlandse afkomst. Nou weet ik de naam hier niet van. Iemand enig idee???

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-03 21:58

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Kijk hier eens: [topic=299430/1/25]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• RealBase
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 20:22

RealBase

Just laughin'

Op woensdag 14 november 2001 21:51 schreef nicodr88 het volgende:
Als je goed in je cd-speler of brander kijkt dan zie je dat er ook cd'tjes in passen die kleiner zijn dan de normale cd'tjes. Ik heb gehoord dat hier een bepaald soort opslag media in moet waar ongeveer 320 mb aan data of muziek op kan. Deze cd'tjes passen vervolgens in een speciaal portable music playertje.

Ook heb ik gehoord dat dit een portable playertje is met nederlandse afkomst. Nou weet ik de naam hier niet van. Iemand enig idee???
hou je meetlat (leuter?) er eens bij en dan zal je zien dat het (beide?) een grootte van 8 cm bedraagt speciaal voor [topic=299430/1/25] duzzzzzzzzzzzzzz |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

edit:
jezus ik ben ook altijd te laat voor een eerste reactie :(

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

Verwijderd

HAHAHAHA is dit een GRAP?

ik geloof er helemaal niks van :P

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

HAHAHAHAHAHA

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/jump.gif

LOL

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:21

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Nu begrijpen julie vast wel waarom ik een misantroop ben. Terecht.

Verwijderd

Ja en het schijnt dat er volgende week de pentium 2 word gelanceerd, die gaat dan wel op 400 mhz lopen.

|:(|:(|:(

Verwijderd

Ik heb een ernstige mededeling voor je:

DE BEATLES ZIJN UIT ELKAAR!!!!!

SNIF SNIF

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

Topicstarter
stakkers

met een beetje respect behandelen kan ook wel...

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 15:46 schreef nicodr88 het volgende:
stakkers

met een beetje respect behandelen kan ook wel...
Kan... maar is niet leuk...

Waar blijft toch die Compaq PM-1..... ga hem niet ophalen in VS hoor...

Zal op de HCC de NAPA te koop zijn?

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Ehm...dat ding bestaat echt hoor!

Putting the bit in Biton since 1997

• trivolt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:21

trivolt

Thee one and only

Op woensdag 14 november 2001 21:54 schreef RealBase het volgende:

[..]

hou je meetlat (leuter?) er eens bij en dan zal je zien dat het (beide?) een grootte van 8 cm bedraagt speciaal voor [topic=299430/1/25] duzzzzzzzzzzzzzz |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

edit:
jezus ik ben ook altijd te laat voor een eerste reactie :(
je bent gewoon te langzaam.

I only live in the dark

Pagina: 1