Toon posts:

Raaaaar probleem (beeld valt gewoon uit!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in m'n PC 2 videokaarten zitten waar ik er normaal maar 1 van gebruik. Toen ik probeerde mijn primaire scherm op 1280xnogwat te zetten ging het scherm ineens uit en ging ook niet meer aan.

Nu heb ik het 2e scherm ook maar weer aangesloten om het probleem op te lossen maar ik kan het scherm (na het opnieuw geinstalleerd te hebben) niet activeren.

Ik draai trouwens win2k pro. Weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? Ik moet het vanavond in orde hebben anders heb ik een probleem met mij pa :(

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
tja, het enigste wat ik kan bedenken is dat je refreshrate die je kaart geeft veel te hoog ligt voor je beeldschermen :?

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 11:34

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Wat dacht je van de schermen om draaien.
Dus de kabels verwisselen of zij het ook twee dezelfde schermen. Misschien dat het tweede schermen wel de resolutie aan kan.

Verwijderd

Topicstarter
60Hz... maar het probleem ligt in windoze volgens mij! Als ik de monitor activeer en op toepassen duw zettie hem meteen weer terug...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 21:49 schreef Goodielover het volgende:
Wat dacht je van de schermen om draaien.
Dus de kabels verwisselen of zij het ook twee dezelfde schermen. Misschien dat het tweede schermen wel de resolutie aan kan.
Het heeft eerst wel gewerkt op deze manier... Omwisselen heb ik geprobeerd maar werkt niet!
Pagina: 1