Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
of hebbie em gedownd en hij kost 25 dollar
Bier, Whiskey en Metal!!
Hij KOST $25. 60 piekOp woensdag 14 november 2001 21:10 schreef Lord_Mithril het volgende:
jij hebt em gedownd voor 25 dollar?
of hebbie em gedownd en hij kost 25 dollar
En DUS heb ik hem voor dat bedrag gedownload
Kan via credit card.
Daar gaan we alweerOp woensdag 14 november 2001 21:15 schreef BoneFly_ het volgende:
Betalen om te downloaden![]()
Dat kan toch goedkoper
* QuestGamer zoekt
Ik betaal bijna nooit voor spellen, maar deze is niet zo duur en het geld zeker weten waard!
Het zal zeker wel illegaal verkrijgbaar zijn
Waar gaat het over???Op woensdag 14 november 2001 21:17 schreef ForayNL het volgende:
2 unlimited?
NO LIMITS!
als je van achtbanen houdt tenminste. (ik dus)
Verwijderd
En als ik een spel de moeite waard vind koop ik hem ook wel hoor
$25.60 piek.Op woensdag 14 november 2001 21:13 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
Hij KOST $25. 60 piek
En DUS heb ik hem voor dat bedrag gedownload
Kan via credit card.
die $ staat volgens mij voor dollar
en die piek wordt gulden mee bedoeld...wat is het nou: dollar of gulden
tampert, kriminalpolizei
Ik bedoelde $25 = 60 piek.Op zaterdag 17 november 2001 18:41 schreef Evilernie het volgende:
$25.60 piek.
die $ staat volgens mij voor dollar
en die piek wordt gulden mee bedoeld...wat is het nou: dollar of gulden
Is het nu duidelijk?
En dat geld is het echt wel waard hoor!
Veel TP-ers hier trouwens.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
'k Heb dit spel nl net 'gekocht' en vind 't errug kewl.. 'k kan me dan ook niet voorstellen dat er niet meer mensen hier (nog) mee bezig zijn en vandaar de grote kick..
-->
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Zoja.. dan is het idd niet echt de moeite waard hem te kopen of er moet een maximum tijd of groote aan zitten...
Zeker ff de volledige versie kopen, prijs valt me zeker mee en dan lekker 8banen van RCT importeren en een beetje zelf klooien...
Wat is trouwens het verschil tussen No Limits en Hypercoaster?? Ziet er zowat hetzelfde uit.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ehh zelf banen makenOp dinsdag 23 juli 2002 15:04 schreef Flexx het volgende:
Heb hem ook, vind de Eifel toren ride wel leuk, verder vind ik er niks aan. Heb er niks voor betaald, vind ik de moeite niet waard, wat kan je nou met dat spel ? Als je het al een spel kan noemen, gewoon een beetje rond kijken terwijl je rijd.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen