Sparkle geforce 2 ti

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 13:01
Wat denken jullie hiervan: http://www.sparkle.com.tw/product/nvidia/sp6600ti.htm
Afbeeldingslocatie: http://www.sparkle.com.tw/images/product/sp6600ti.jpg

Ziet er toch wel netjes uit.
Lijkt jullie deze geforce wat?

FL 299 (Incl. BTW: HFL 355.81)
(FL 29,75 rembours)
Sparkle GeForce2 Ti SP6600Ti TV-out
Bij Alternate Computerversand

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ziet er wel geinig uit allen of die headsink een beetje efect heeft is maar de vraag is niet echt de meest ideale vorm dacht ik zo

Verwijderd

K heb zelf een Sparkle (Geforce 2 MX400 64MB) en ik kan je vertellen: DIE KAART ZUIGT!
Ga liever voor een Asus of Leadtek.
Een vriend van me heeft een Leadtek Geforce MX200 (32MB)en die presteerd nog beter dan de mijne (in de benchmarks).

BTW Die Fan die erop zit ziet er wel heel bruut uit, maar voor de prestaties kun je beter een andere kaart nemen.

Verwijderd

In principe zou het niet uit mogen maken dat ie langzamer is als een andere, omdat er een Nvidia chip opzit.
Dus als ik jouw was zou ik die kaart gewoon uitproberen, werkt ie niet, gewoon terugsturen!

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:22
iemand hier op GoT (en een vriend van me), Matty had ook een sparkle, lekker overklokbaar, gewoon Detonater drivers, maar opeens sprong een condensater

[topic=295520]

maar voor de rest wel okee

• wij
Ik ben pas 14 jaar en vond de prijs erg interesant.
Ik heb nu een tnt2 dus ik ga er zeker wel op vooruit.
De garantie van Alternate is wel ok dus dat durf ik wel aan.
Ik ga denk ik eerst op de hcc kijken of ik dit kaartje (of de club3d) kan vinden. En anders bestel ik hem via alternate.

• wij
Wat is die rare aansluiting die ik op dit plaatjez zie?
is dat de tv-out?

Verwijderd

de condensators zien er gelukkig wa dikker uit... denk da ze nu wel wat vaster zitten :P

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 14:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Vriend van me heeft die sparkle kaart ook... Systeem is zo instabiel als de pest, eg nie normaal... Crasht ieder kwartier...

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10-2025
Op woensdag 14 november 2001 21:16 schreef wij het volgende:
Ik ben pas 14 jaar en vond de prijs erg interesant.
Ik heb nu een tnt2 dus ik ga er zeker wel op vooruit.
De garantie van Alternate is wel ok dus dat durf ik wel aan.
Ik ga denk ik eerst op de hcc kijken of ik dit kaartje (of de club3d) kan vinden. En anders bestel ik hem via alternate.
dat ding van de gistron is toch 375,- :? en die is toch zeker goed :?

For those about to rock, we salute you!

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10-2025
Op woensdag 14 november 2001 21:09 schreef _subzero_ het volgende:
Ziet er wel geinig uit allen of die headsink een beetje efect heeft is maar de vraag is niet echt de meest ideale vorm dacht ik zo
Die heatsink ziet er idd wel heel :9~ uit

For those about to rock, we salute you!

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 23:43 schreef Xplosive15 het volgende:

[..]

Die heatsink ziet er idd wel heel :9~ uit
heatsink werkt ech wel keej :) ik heb dezelfde. alleen je moet ff die witte koeldrek eraf halen en opschuren en arcticsilver2 erop doen. eneuhmm... die kaart van mij is echt wel stabiel hoor! ik heb hem kunnen overclocken naar core 200@260 en mem 366@460 (5n/s ram hoort eigenlijk toch wel op 400mhz te lopen) nu kan ik nog de 240/410 halen zonder die condensator... kijken of ik dat ding ergens ken bestelllen en dan opnieuw erop solderen :)

Verwijderd

Is wel goedkoop tenminste.

Verwijderd

zou zeggen laat die kaart liggen want het is een echte bagger kaart.
als je er toch 1 wilt kopen (gf2 ti) ga dan voor bv. de leadtek , heb e'm zelf ook en dat beest draait als een tierelier :9~ :9 ;)

• wij
Er is trouwens een duurdere versie met 4ns geheugen (20piek duurder) maar is die altijd sneller of alleen beter te overclocken?

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:32
Ik heb pas de leadtek gekocht en met de nieuwste detonator-drivers draait hij als een tierelier. Bij Graficall in Leiden voor Fl 385,-. Ik zou voor de 3 tientjes minder geen Sparkle kopen die op 250/360 draait (Leadtec 250/400)

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

Pagina: 1