Help, ik heb een PC met ME en XP. Onder XP geen probleem. Maar indien ik overga naar ME staan mijn settings van mijn monitor (Trust 17") niet goed, het gaat zelfs zo ver dat mijn beeld kleiner en kleiner wordt en mijn Viper gaat roken!!!! De standaard monitor staat ingesteld maar ik kan bijna niets doen want ik moet op tijd de monitor eraf halen anders brand de boel af.
offtopic:
Als je viper gaat roken is het foute boel kan ie kanker krijgen[
Nee als je videokaart gaat rokjen dan is ie meest al kapot en moet je en nieuwe halen.
hahahah, ja dat lijkt me een logische conclusieOp woensdag 14 november 2001 21:07 schreef _subzero_ het volgende:
offtopic:Nee als je videokaart gaat rokjen dan is ie meest al kapot en moet je en nieuwe halen.
roken is nieuwe kopen
/dev/null
Het probleem is: Chipjes werken op rook. Die rook zit erin. Soms gaat het fout en gaat de verpakking lek. Dan komt de rook eruit en doetie het niet meer.
Op woensdag 14 november 2001 22:17 schreef sebastius het volgende:
Het probleem is: Chipjes werken op rook. Die rook zit erin. Soms gaat het fout en gaat de verpakking lek. Dan komt de rook eruit en doetie het niet meer.
Do explain please
chipjes werken op rook???????van welke high end planeet kom jij?
Volgens mij werken ze op stroom??????(i know i m right)
Maar hij kan toch nie kapot zijn als ie in XP wel werkt?
Volgens mij werken ze op stroom??????(i know i m right)
Maar hij kan toch nie kapot zijn als ie in XP wel werkt?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
ME opstarten in veilige modus en dan instellingen goed zetten. Rook kan ook een foute stikker zijn. Heb wel eens een SB live 1024 van de Norrod gehad waar een stikker op zat die begon te roken. Dacht eerst dat ie kapot was, maar uiteindelijk doet dat kreng het nog steeds, nadat de stikker er af is gehaald.
Ja en me mobo loopt op stoom !!Op woensdag 14 november 2001 22:17 schreef sebastius het volgende:
Op rook hehehe 
En er zit naar mijn weten ook geen troep in. Als ie doorbrand komt het silicium naar buiten en dat rookt. Maar het rook kan heel goed van smd componenten afkomen, of uit condenstators. Zonder dat je kaart stuk gaat. Maar hij beschadigd wel dus ik zou er iets aan doen. Is het niet zo dat je beeldscherm op een te hoge refresh rate loopt
En er zit naar mijn weten ook geen troep in. Als ie doorbrand komt het silicium naar buiten en dat rookt. Maar het rook kan heel goed van smd componenten afkomen, of uit condenstators. Zonder dat je kaart stuk gaat. Maar hij beschadigd wel dus ik zou er iets aan doen. Is het niet zo dat je beeldscherm op een te hoge refresh rate loopt
Verwijderd
Slechte zaak voor die computerwinkel...Op donderdag 15 november 2001 13:29 schreef Maha het volgende:
ME opstarten in veilige modus en dan instellingen goed zetten. Rook kan ook een foute stikker zijn. Heb wel eens een SB live 1024 van de Norrod gehad waar een stikker op zat die begon te roken. Dacht eerst dat ie kapot was, maar uiteindelijk doet dat kreng het nog steeds, nadat de stikker er af is gehaald.
of noem het slim
Dat zijn garantei stickers. Ik weet BTW niet wat het voor nut heeft, maar oke. Ik heb die sticker maar even van mij processor verwijderd, en in m'n mobo boekje geplakt
/dev/null
Verwijderd
Beetje vaag topic dit, ga eerst maar eens uitzoeken waar die rook vandaan komt, dat lijkt me wel zo handig.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()