Ik heb zoals altijd strepen onder mijn liks, ik ben een pagina aan het bouwen met Front Page 2000 maar nu heb ik alle links maar hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik die strepen weg krijg? BvD (Ik weet het ik ben een n00b in dit soort dingen).
<style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>
<!--
//-->
</style>
En waar moet ik dit plaatsen?Op woensdag 14 november 2001 21:00 schreef cREATiVe8500 het volgende:
<style>
<!--
//-->
</style>
in de head tag
<html>
<head>
<title>titel</title>
<style>
<!--
//-->
</style>
</head>
<body>
....
<html>
<head>
<title>titel</title>
<style>
<!--
//-->
</style>
</head>
<body>
....
Verwijderd
of je plaatst het in een extern stylesheet.
Dan verwijs je er naar in de <head> tag:
<link rel="stylesheet" href="stylesheet.css">
in je stylesheet.css zet je dan de tags zoals hierboven beschreven, maar laat de <style> en </style> weg in die file.
Op de manier kan je op een centrale plek je stylesheet maken en kan je eenvoudig veranderen.
Dan verwijs je er naar in de <head> tag:
<link rel="stylesheet" href="stylesheet.css">
in je stylesheet.css zet je dan de tags zoals hierboven beschreven, maar laat de <style> en </style> weg in die file.
Op de manier kan je op een centrale plek je stylesheet maken en kan je eenvoudig veranderen.
Verwijderd
Ga anders eerst maar eens een cursus HTML en een cursus CSS doen, bijvoorbeeld bij www.w3schools.com.
Deze vragen zijn echt van enorm laag niveau, als je er zelf even naar zoekt heb je het zo gevonden.
En we kunnen je wél vertellen hoe het moet, maar we kunnen er niet voor zorgen dat jij het snapt.
Zorg dus dat je gewoon geduldig een goede basis opbouwt.
Dat betekent dus lekker proberen...
Deze vragen zijn echt van enorm laag niveau, als je er zelf even naar zoekt heb je het zo gevonden.
En we kunnen je wél vertellen hoe het moet, maar we kunnen er niet voor zorgen dat jij het snapt.
Jah, het is ook van laag niveau ik ben ook een n00b in website`s bouwen. Ik heb wel mooie site`s gebouwd enzo maar echt profesioneel ziet het er alemaal niet uit. Kan ook iemand het niet voor mij doen?Op woensdag 14 november 2001 21:15 schreef Cheatah het volgende:
Ga anders eerst maar eens een cursus HTML en een cursus CSS doen, bijvoorbeeld bij www.w3schools.com.
Verwijderd
het wordt je voorgeschoteld dudeOp woensdag 14 november 2001 21:17 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Jah, het is ook van laag niveau ik ben ook een n00b in website`s bouwen. Ik heb wel mooie site`s gebouwd enzo maar echt profesioneel ziet het er alemaal niet uit. Kan ook iemand het niet voor mij doen?
paar posts terug :
<html>
<head>
<title>titel</title>
<style>
<!--
//-->
</style>
</head>
<body>
noob of geen noob, dit is toch wel te doen? snappen hoeft niet eens, gewoon copy-paste.
Verwijderd
Yum yum lekker, ik hoef helemaal nix meer te kauwen. JayAnzee's CSS infuus werkt perfect? Dankuwel meneer JayAnzee. Het heeft gesmaakt 
Front Page 2000 of geen Front Page 2000. Leer HTML/CSS. Koop anders boek, print website enz enz. Beetje meer inzet om dat soort dingen te leren kan geen kwaad. Je hoeft niet het alles te weten van css/html. Als je je maar kunt redden met een aardige basis. En de rest opzoekt.
Experimenteer!
Front Page 2000 of geen Front Page 2000. Leer HTML/CSS. Koop anders boek, print website enz enz. Beetje meer inzet om dat soort dingen te leren kan geen kwaad. Je hoeft niet het alles te weten van css/html. Als je je maar kunt redden met een aardige basis. En de rest opzoekt.
Experimenteer!
Verwijderd
Op zich kan ik me wel voorstellen dat een HTML noob nix weet van CSS....maar ja.....la-ma..
Probeer via het internet of de search wat research te doen zodat je ook wat HTML leert. Zonder kun je nl. nooit wat moois maken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()