| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Ik heb een deskjet 840c en deze kan ik onder 98 en 2000 Niet delen, de drivers die ik geprobeerd heb ondersteunen dit niet.
I play my enemies like a game of chess...
Verwijderd
Ik heb een hp 690c en een 840c hier staan, en bij allebei de drivers geinstalleerd die ik erbij heb gekregen, en kan ze allebei delen, de 690c heb ik gedeeld onder win98, en me 840c onder win2k en winXP...
Ik heb een 930c en het werkt perfect met bestand- en printerdeling
Het is driver afhankelijk de een ondersteund het wel de ander niet. Ligt niet aan de serie.
There is no art to find the minds construction in the face
690c kon idt ook niet
de truuk was gewoon die cd van hp er in proppen hp drivers instaleren ja hoor printer zit op lpt1 (niet dus zat geen printer aan die pc) doorgaan ja ja (ok bij de communicatie test faalt ie (geeft niks)
dan als ie helemaal klaar is in windows netwerk lpt 9 bijvoorbeeld koppelen aan //computersharenaam//printersharenaam
en printen maar hoor naar lpt9 op hp deskjet 690c=
de truuk was gewoon die cd van hp er in proppen hp drivers instaleren ja hoor printer zit op lpt1 (niet dus zat geen printer aan die pc) doorgaan ja ja (ok bij de communicatie test faalt ie (geeft niks)
dan als ie helemaal klaar is in windows netwerk lpt 9 bijvoorbeeld koppelen aan //computersharenaam//printersharenaam
Sommige mensen....
de 69* serie is goed te delen onder windows 2000
de 710 serie ook (schijnt niet te kunnen maar werkt wel)
de 710 serie ook (schijnt niet te kunnen maar werkt wel)
Ik heb hier ook een HP Deskjet 600 gedeelt. Werkt als een trein. Ik hoefde hem alleen te delen op de computer waarie aangesloten was.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
HP 1200 Laser.
Gewoon de drivers installeren en printen maar
Gewoon de drivers installeren en printen maar
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Heb een 930c gedeeld in winxp gaat perfect.
Do as I say, don't do as I do.
Dus als ik de printer in w98/2000/xp instaleer, met de orginele bijgeleverde driver kan ik deze gewoon delen?
gaat eigelijk om de 920, 940, 960
gaat eigelijk om de 920, 940, 960
Verwijderd
Hoe koppel je LPT 9 aan //computershare.....Op donderdag 15 november 2001 12:11 schreef Koelkasten het volgende:
690c kon idt ook niet![]()
maakt het nog uit of je dit met een USB kabel doet of via een parrallele kabel?
Pagina: 1