Toon posts:

Leadtek GF2 PRO 3d probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/edo.vanbruggen/41.jpg zoals je hier boven ziet heb ik last van vage lichtvlekken, dit is echt een random frame en is dus vrij irri als je spel aan t spelen ben. Ik heb hier alleen last van met 3d applicaties met grote vlakken(structures). mn kaart is nu niet oc'd wel geweest. Maar aangezien dit prob er zoiezo al was is dat de reden niet. Heeft iemand een oplossing of weet waar het aanligt.
>> BVD <<

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:47

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Das vaag, lijkt de aimer van die predator uit dat spel wel :) Dis wel heel raar.. directx en drivers al opnieuw geinstalleerd? Kan het haast niet zijn, magoed.. je kan kijken.. echt raar :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 20:25 schreef nigelator het volgende:
Das vaag, lijkt de aimer van die predator uit dat spel wel :) Dis wel heel raar.. directx en drivers al opnieuw geinstalleerd? Kan het haast niet zijn, magoed.. je kan kijken.. echt raar :)
jep al 500 keren :(

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:47

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 14 november 2001 20:26 schreef BrainDamage het volgende:

[..]

jep al 500 keren :(
Argh, en het blijft?

Bel Leadtek even.. ze zijn heel behulpzaam. IS er iets mis met die kaarten, want mijnes heeft rare dingen bij hoge reso's en een vriend heeft instabiliteiten met dat ding.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Is best irritant vooral omdat in sommige (oudere spellen hij het wel goed doet en in Emperor Batlle for Dune is minstens net zo erg. :(

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00
Ik heb precies hetzelfde probleem met zowel mijn Asus V7700 GTS Pure en mijn Powercolor Geforce 2 GTS pro in het spel Fifa 2002. Ook bij willekeurige frames verschijnen er op verschillende plaatsen zwarte of grijze vlekken.

Verwijderd

Topicstarter
kick???

Verwijderd

Effe een Certified driver installeren en kijken of je het dan nog hebt. Mijn kaart deed ook raar toen ik alle drivers probeerde. Nu heb ik gewoon Certified drivers en die doen het altijd, soms wel IETS trager.

• TweakersOnly
Zelfs met de standaard-drivers die op de CD worden geleverd, blijf ik de problemen houden. Weet niemand raad??

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 20:36 schreef nigelator het volgende:

[..]

Argh, en het blijft?

Bel Leadtek even.. ze zijn heel behulpzaam. IS er iets mis met die kaarten, want mijnes heeft rare dingen bij hoge reso's en een vriend heeft instabiliteiten met dat ding.
Leadtek belllen? Welk nummer :?

Ik heb al een mail gestuurd naar de customersupport maar niks van gehoord dus heh!

Overigens zijn er toch meer mensen met problemen met de Leadtek GF2 kaarten dan ik dacht....

Verwijderd

lol dat heb ik ook, maar aleen als ik em (te) ver overclock, zet de clock freq's es terug (desnoods onder default) en kijk dan nog es.....

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja, da's echt je geheugen dat te warm wordt! Had ik met mijn oude MX ook. Of een betere cooler erop of downklokken.

• TweakersOnly
Op donderdag 15 november 2001 16:43 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ja, da's echt je geheugen dat te warm wordt! Had ik met mijn oude MX ook. Of een betere cooler erop of downklokken.
De videokaart is niet overgeklokt oid. Hoe moet ik een andere cooler op de videokaart zetten?

• TweakersOnly
'k Heb ff in mijn systeemkast gekeken. Onder de AGP kaart heb ik 1 vrij PCI slot. Daaronder zit mijn ethernetkaart voor de @Home-verbinding. Zou het enig verschil maken als ik deze ethernetkaart 1 plaats naar beneden schuif, of heb ik dan ook nog een nieuwe cooler nodig?

• TweakersOnly
Niemand?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal morgen is kijken zal er 2 80mm fans op pleuren. Heb al ff mailtje gestuurd naar leverancier. Toch raar als iet te warm word met heatsink + fan. Morgen ff andere kaart dr op en kijekn of t niet aan systeem ligt oid.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 16:43 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ik heb geen GF pro kaart gekocht om hem down te clocken dan ruil ik hem wel in voor GF3 Ti5 :)

Verwijderd

Ik heb dus last van vastlopers met verticale bruinachtige strepen als ik erg lang gespeeld heb (na een aantal uur)

Ik weet zeker dat het niet de GPU is, heb Arctic Silver gebruikt en koelt goed. Ook kan ik vrij ver overclocken (240/450) en als ik te ver overclock krijg ik andere problemen, niet zoals bovenstaand

Maar ik geloof dat het underclocken wel helpt, ik denk dat ik dit maar ga doen op lans (daar heb ik het meest last van die vastlopers)

Maar het is een trieste zaak dat je een videokaart moet underclocken om em stabiel te laten werken :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 12:52 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik heb dus last van vastlopers met verticale bruinachtige strepen als ik erg lang gespeeld heb (na een aantal uur)

Ik weet zeker dat het niet de GPU is, heb Arctic Silver gebruikt en koelt goed. Ook kan ik vrij ver overclocken (240/450) en als ik te ver overclock krijg ik andere problemen, niet zoals bovenstaand

Maar ik geloof dat het underclocken wel helpt, ik denk dat ik dit maar ga doen op lans (daar heb ik het meest last van die vastlopers)

Maar het is een trieste zaak dat je een videokaart moet underclocken om em stabiel te laten werken :(
Jep in dat geval is het dus een kwestie van inruilen :) als mn pc nu nog te warm word word ik gek kan bijna geen fans meer kwijt in mn midi tower |:( iig niet meer zonder mn staal te gaan zagen/ boren oid.

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
ehh damage, welke detonators gebruik je voor die kaart ??
ik heb nl ook nogal wat problemen met de Leadtek :(

ook dus van die rare vlekken en particles, probleem opgelost met det 10.80

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 21:45 schreef You-Suk het volgende:
ehh damage, welke detonators gebruik je voor die kaart ??
ik heb nl ook nogal wat problemen met de Leadtek :(

ook dus van die rare vlekken en particles, probleem opgelost met det 10.80
Ik gebruik 22.83 zal is kijken of 10.80 beter werkt en anders dl ik ff leadtek :( eigen drivers

• You-Suk
Op zaterdag 17 november 2001 16:00 schreef BrainDamage het volgende:

[..]

Ik gebruik 22.83 zal is kijken of 10.80 beter werkt en anders dl ik ff leadtek :( eigen drivers
laat ff horen of die wel goed zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 17:11 schreef You-Suk het volgende:

[..]

laat ff horen of die wel goed zijn :)
Helpt niks en ik hem ondergeklokt en dat hielp ook geen donder :( nja maar is ff kijken wat de verkoper vind denk ik.

• You-Suk
kl0te voor je :(
suc6 ermee

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 22:18 schreef You-Suk het volgende:
kl0te voor je :(
suc6 ermee
iig bedankt :) mja heb gekocht bij aaarde.nl volgens mijn hebben die wel goede service. En anders kunnen we ook nog di-rect ;) naar Leadtek bellen.
Pagina: 1