[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Hallo, iemand?
Ik wil graag
en
met normale FPS
Ik wil kunnen
Uiteindelijk wil ik er zo uit zien:
Help mij nou...
Ik wil graag
en
met normale FPSIk wil kunnen

Uiteindelijk wil ik er zo uit zien:

Help mij nou...
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
LOL@smileysOp woensdag 14 november 2001 20:33 schreef vacuumcleaner het volgende:
Hallo, iemand?
Ik wil graag [afbeelding] en [afbeelding] met normale FPS
Ik wil kunnen [afbeelding]
Uiteindelijk wil ik er zo uit zien: [afbeelding]
Help mij nou...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik heb ook vraagje over Azure sheep.
Ik installeer het ding goed maar new game wil doen geeft hij gewoon een fout melding aan
iets met een .dll file.
Ik installeer het ding goed maar new game wil doen geeft hij gewoon een fout melding aan
Nieuwe map voor gemaakt in HL directory? zo ja?Op woensdag 14 november 2001 20:38 schreef DarkJedi het volgende:
Ik heb ook vraagje over Azure sheep.
Ik installeer het ding goed maar new game wil doen geeft hij gewoon een fout melding aaniets met een .dll file.
Opnieuw HL installeren....
Ik weet niet of die Azure Sheep even zwaar/zwaarder is dan Counterstrike, maar met een PIII500 met 192mb ram en een Gf2mx gaat ie maar net snel genoeg op 640x480 tijdens gevechten, normaal wel 99 fps.
Probeer eens op een lagere resolutie, als ie dan nog niet sneller gaat, dan ligt het misschien aan wat anders.
Probeer eens op een lagere resolutie, als ie dan nog niet sneller gaat, dan ligt het misschien aan wat anders.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
haha, 99fps wat een droom voor mij zeg, mag al blij zijn met een fps van 25 tijdens CS
Pagina: 1