IS dit een goed mobo.
200 mhz. hij is wel veel goedkoper als de 266.
Ik wil er een duron op doen (900)
TNX
200 mhz. hij is wel veel goedkoper als de 266.
Ik wil er een duron op doen (900)
TNX
nee, heb ik al geprobeerdOp woensdag 14 november 2001 20:10 schreef Rembo het volgende:
Hier vind ik pagina's aan info over dit plankie
Verwijderd
Er zijn wel aparte versies. De retail-versies van het bord zijn allemaal correct getest op 100 & 133 Mhz. Maar de OEM-versies komen niet allemaal door de 133-Mhz test heen, en dan verkoopt MSI ze wel eens aan grote pc-leveranciers, welke ze af en toe weer eens doorverkopen, waardoor ze in de handel komen. Dus kan het wel, dat er verschillende versies zijn (Wij verkopen ze zelf ook..). Met geluk draaien die borden trouwens wél 133 Mhz, ze zijn er alleen niet op certified door MSI....Gewoon kopen dat bord dus, Duron draait toch op 100Mhz, het is een prachtbordje, heb hem zelf ook, lekker stabiel en leuke featuresOp woensdag 14 november 2001 20:17 schreef wij het volgende:
Er zijn geen aparte msi k7t turbo's
Er is een versie die 100(200) en 133(266)mhz aankan.
Dus ga voor de goedkoopste..
Het is trouwens een erg stabiel mobo.
Ik heb hem nu ook en ik draai met windoos 2000 en het is erg stabiel.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Verwijderd
onderbouw het is , met de problemen die je heb gehad ?Op woensdag 14 november 2001 20:23 schreef amdijk het volgende:
Ik heb ook een MSI K7T Turbo en het is B A G G E R ! ! ! !
Nooit zoveel problemen gehad, zonde van je geld
Verwijderd
Omschrijf dit dan ook met argumenten. Er zijn namelijk veel meer mensen met positieve verhalen. Ik heb al 4 computers met dit moederbord in elkaar gezet. Slechts in 1 geval een probleem wat snel verholpen was.Op woensdag 14 november 2001 20:23 schreef amdijk het volgende:
Verwijderd
ik kan het met je eens zijn, bij mij geen MSI meer, de volgende keer spendeer ik meer geld. Maar als je weinig hebt en je weet hoe je moet knutselen dan heb je er een redelijke plank aan.Op woensdag 14 november 2001 20:23 schreef amdijk het volgende:
Eehm leg eens uit dan wat je eerst moet 'knutselen'...Op woensdag 14 november 2001 20:29 schreef neographikal het volgende:
[..]
ik kan het met je eens zijn, bij mij geen MSI meer, de volgende keer spendeer ik meer geld. Maar als je weinig hebt en je weet hoe je moet knutselen dan heb je er een redelijke plank aan.