ALLEEN beeld in Windows

Pagina: 1
Acties:

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:36
Ik heb een nogal vreemd probleem met mijn computer, ik krijg er alleen beeld mee als ik in windows zit, tijdens het booten zie ik helemaal niks, de monitor krijgt dan ook geen signaal. Ik heb een andere monitor geprobeerd, maar hetzelfde probleem.

Nou heb ik hier al een tijd last van (volgens mij sinds ik er een geheugenmodule bijgeprikt heb, maar omdat ik die computer zelden gebruik weet ik dit niet zeker) en ik vond het geen ramp. Nou heb ik net echter IE6 gedownload en geinstalled, en nu gooit mijn computer zichzelf telkens uit tijdens het booten (ja ja...). Ik kan er via de command prompt niet meer bij (geen beeld) en in de bios komen lukt ook niet (ook geen beeld), aangezien ik standaard in de bios had staan om van C: te booten, kan ik dus ook geen bootdisc erin gooien, enige manier zou zijn om de bios dan maar te flashen, maar dan heb ik nog geen beeld binnen dos neem ik aan......

Weet iemand of een videokaart op de een of andere manier zo 'kapot' kan gaan dattie geen beeld meer in DOS of Bios geeft, en WEL in windows? Of zou dit aan het moederbord liggen?

Alvast bedankt, Lord Lynx

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ligt vrijwel zeker aan je videokaart. Ik weet niet precies wat, maar het kan eigenlijk niet iets anders zijn...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:36
Idee had ik ook al eigenlijk, haal morgen een andere vidcard uit mijn tweede PC, kijken of het daarmee wel werkt.

Ach, goeie reden op zich om een keertje een GeForce2 voor mijn eigen puter te kopen, zit nou nog met een TNT2. :(

Hoop alleen dat het niet het mainbord is, een nieuwe Mobo voor een P2-350 vind ik toch niet zo'n nuttige uitgave... :(