Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Probeer eens wat met Array's. Of metOp woensdag 14 november 2001 20:04 schreef Demoniac het volgende:
Wie vertelt mij hoe ik in een MDI progje een MDI Child form toevoeg? Ik kan het in de MSDN library niet vinden...
EDIT: Dus dat ik een nieuw venster open als ik op een knop druk...
code:
1
| Dim NewForm As Form2 |
Waarbij Form2 het venster is wat je wilt kopiëren. Kijk ook eens naar de MDI-editor die bij de voorbeelden van VB zit.
Het feit dat hier gesproken wordt over 'openen' en 'als ik op een knop druk' geeft wel erg duidelijk aan waar het hier om gaat...
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Verwijderd
Ok dan...
Als je op een MDI-Child een knop wilt plaatsen om een tweede instantie van datzelfde form te tonen kun je dat zo doen:
Oh ja,
Xenophage, ik zag niet echt een constructieve bijdrage in jouw post, maar ik kan me vergissen...
Als je op een MDI-Child een knop wilt plaatsen om een tweede instantie van datzelfde form te tonen kun je dat zo doen:
code:
1
2
3
4
5
6
| Private Sub Command1_Click()
Dim frm As Form1
Set frm = New Form1
frm.Show
Set frm = Nothing
End Sub |
Oh ja,
Xenophage, ik zag niet echt een constructieve bijdrage in jouw post, maar ik kan me vergissen...
Thank you, hier kan ik wat mee!Op donderdag 15 november 2001 10:26 schreef KingGeorge het volgende:
Ok dan...
code:
1 2 3 4 5 6Private Sub Command1_Click() Dim frm As Form1 Set frm = New Form1 frm.Show Set frm = Nothing End Sub
Oh ja,
Ennuh, volgens mij probeerde Xenophage aan KingGeorge duidelijk te maken dat het om het runtime toevoegen van MDI child vensters ging...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1