ik heb een andere monitor aan mijn computer gesloten en hij doet het niet,hij krijgt wel stroom maar geen beeld.de monitor doet het wel op een andere computer,kan iemand mij hier bij helpen.
Deed je oude monitor het wel? Ik neem aan van wel.Op woensdag 14 november 2001 20:04 schreef No-Hope het volgende:
ik heb een andere monitor aan mijn computer gesloten en hij doet het niet,hij krijgt wel stroom maar geen beeld.de monitor doet het wel op een andere computer,kan iemand mij hier bij helpen.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je helemaal geen beeld, of wel tijdens het opstarten maar niet in Windows? In dat laatste geval, Safe Mode, drivers voor videokaart en monitor verwijderen, opnieuw opstarten. Mocht het eerste het geval zijn, dan is bij deze mijn klomp gebroken...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dan zou je bios-piepjes moeten krijgen toch?Op woensdag 14 november 2001 20:58 schreef t-1o0oo0o het volgende:
mischien zit je grafische kaart los
Als je dat hebt, dus meer piepjes dan 1 gewonen piep, dan kan inderdaad je grafische kaart los zitten, zo niet, probeer is een andere monitor op die PC. You'll never know.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.