Toon posts:

Asus of nVidia drivers ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASUS v6800 64MB DDR ( EN GEEN 32!!!) 4x AGP..

Maar ik weet niet welke drivers ik moet nemen... Asus heeft geen een f*ckin driver gemaakt in het jaar 2001! Ze zijn echt kut in het maken van drivers! Maar nVidia gaat wel top.. Ik heb Windows XP Professional..

Unreal Tournamet doet het wel in fullscreen mode maar ik zie tot zo'n 2 meter van me af zwarte texturez :(. Updaten kan niet vanwegens [hiervoor kan ik mijn 3e waarschuwing krijgen >:) ]... Maar binnenkort heb ik een echt bewijs dat ik UT echt heb gekocht :) !
En OpenGL wil niet in CS (volgens mij HELEMAAL niet in XP).

Hier mijn specs
Intel Pentium 4 1700@1720Mhz
384 MB SDRAM
ASUS v6800 64MB DDR
Microsoft Windows XP Professional build 2600

EDIT:
Ik heb met de nieuwste Deto'z en de nieuwste FlikkerAsus drivers (eigelijk voor Win 2000) al geprobeert OpenGL werkend te krijgen maar ik faalde :(. Sh*t on Asus!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik zou de 22.40's nemen die zijn echt rete stabiel en boosten je score ook nopg is lekker

Verwijderd

Voor mij werken de Nvidia Detonators perfect. Maar ik heb een Geforce 2 MX met 32 Mb dus tsja... :?

• mulder
  • Nu online

mulder

ik spuug op het trottoir

Op woensdag 14 november 2001 19:57 schreef Qul het volgende:
Ik heb een ASUS v6800 64MB DDR ( EN GEEN 32!!!) 4x AGP..

Maar ik weet niet welke drivers ik moet nemen... Asus heeft geen een f*ckin driver gemaakt in het jaar 2001! Ze zijn echt kut in het maken van drivers! Maar nVidia gaat wel top.. Ik heb Windows XP Professional..

En OpenGL wil niet in CS (volgens mij HELEMAAL niet in XP).

EDIT:
Ik heb met de nieuwste Deto'z en de nieuwste FlikkerAsus drivers (eigelijk voor Win 2000) al geprobeert OpenGL werkend te krijgen maar ik faalde :(. Sh*t on Asus!
Asus heeft wel drivers 'gemaakt' in 2001, de Detonators gemodificeert voor de Asus zeg maar. www.m3dzone.com

Ik heb ook Asus Geforce, draai die met de Asus drivers onder XP, OpenGL + CS + UT.

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt. Maar heb je misschien ook een linkje waar ik ze kan downloaden ?

Ik heb hier nog ff op die site gezocht en ik vond het volgende: http://www.m3dzone.com/files.php?directory=Videocards/ASUS/ maar hiermee kom ik natuurlijk ook niet ver mee... Welke moet ik nou downloaden ? Zou handig geweest zijn als ze er bij hadden gezet voor welke type die drivers waren :)...

Subzero:
Ik ga nu ff de 22.40 Deto's downen want ik heb wel vaker complimenten over deze driver gehoord... Thnxz...

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Ik had nVidea drivers draaien op mijn systeem Asus 7700 DeluxeTV 32MB, echter de TV in functie werkt dan niet meer. Dus weer de Asus drivers geinstalleerd. Maar als je geen bebruikt maakt van die TV-IN zou ik voor de nVideo gaan.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

welke drivers zijn voor de geforce DDR nu het snelste in windows xp

Verwijderd

Nvidia drivers zijn nieuwer

• mulder
  • Nu online

mulder

ik spuug op het trottoir

Op woensdag 14 november 2001 21:22 schreef Qul het volgende:
Welke moet ik nou downloaden ? Zou handig geweest zijn als ze er bij hadden gezet voor welke type die drivers waren :)...
De 2181aw2p.zip, w2p duid op w2k en xp.

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze geinstalleerd die van Asus. Die nVidia Detonator 22.40 wilt maar niet opstarten :(. Ik dubbbelklik op setup.exe en er gebeurt geen ding :( !

Ik wil echt graag OpenGL hebben...

Verwijderd

gewoon de nieuwe detenator gebruiken ik draai nu de 22.50 weerkt perfect!!!
hoeveel 3dmaks 2001 haal jij moet dat kaartje??
ik haal 3912 !!!!

Verwijderd

Het enige reden waarvoor ik een Asus driver gebruik is dat deze versie een extra optie biedt om apart de kleur en het contrast van elk rendering mode (bijv. OpenGL, DX, Video) te configureren. Verrekte handig voor spellen als CS, want CS is verrekte donker vergeleken met Windows.

Knoeien met brightness en contrast op je monitor is ook niets:

IIyama Vision Master 19" -> kan niet naar default waarde resetten m.b.t. contrast/brightness ! |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 18:34 schreef STOP het volgende:
Het enige reden waarvoor ik een Asus driver gebruik is dat deze versie een extra optie biedt om apart de kleur en het contrast van elk rendering mode (bijv. OpenGL, DX, Video) te configureren. Verrekte handig voor spellen als CS, want CS is verrekte donker vergeleken met Windows.

Knoeien met brightness en contrast op je monitor is ook niets:

IIyama Vision Master 19" -> kan niet naar default waarde resetten m.b.t. contrast/brightness ! |:(
Maar euh... volgens mij was de vrag niet waarom je Asus drivers gebruik :).

Verwijderd

Ik geloof toch dat ik indirect jou een antwoord heb gegeven *D

Verwijderd

Waarom vond de driver in onderstaande url niet op de asus website?
Op woensdag 14 november 2001 21:22 schreef Qul het volgende:
Hartelijk bedankt. Maar heb je misschien ook een linkje waar ik ze kan downloaden ?

Ik heb hier nog ff op die site gezocht en ik vond het volgende: http://www.m3dzone.com/files.php?directory=Videocards/ASUS/ maar hiermee kom ik natuurlijk ook niet ver mee... Welke moet ik nou downloaden ? Zou handig geweest zijn als ze er bij hadden gezet voor welke type die drivers waren :)...

Subzero:
Ik ga nu ff de 22.40 Deto's downen want ik heb wel vaker complimenten over deze driver gehoord... Thnxz...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik gebruik de Asus drivers, omdat die mijn Deluxe aanhangsel goed aansturen. Of dit nu ook met Detonators kan weet ik eigenlijk niet zo goed.

Verwijderd

Hier staan de Asus drivers ook:
http://www.geocities.com/spaceknarf/asus.html
:)

Verwijderd

Wat heeft deze driver meer dan de orginele (HWCL) Nvidia driver?

Verwijderd

op de site www.asuscom.de staan ze ook. FF naar de ftp server gaan en dan kun je ze daar opzoeken.

Daar haal ik mijn asus det ook altijd vandaan.

Ik gebruik nu zelf de 22.80 omdat die zo lekker snel zijn
>:)

Verwijderd

Topicstarter
Jonges, ik heb de Asus drivers nu dus al geprobeert maar hij werkte niet :(... Er moet wel een oplossing zijn waardoor ik OpenGL heb :)..

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand het ??? Het is echt vet belangrijk voor me.. pleaze :) ??
Pagina: 1