IR projectje.. Iemand ideeen?

Pagina: 1
Acties:

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Topicstarter
Okay, ik heb dus zo'n IR ontvangertje gebouwd, werkt leuk, kan m'n winamp en nog wat programma's ermee aansturen.

Leuk

Maar, nou wil ik eigenlijk zelf wel een projectje ermee maken. Iets proggen, of hardware aansturen ofzo, maar ik weet alleen niet wat..

Dus heeft iemand nog leuke ideeen voor een projectje waar ik m'n AB bij kan gebruiken?

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Verwijderd

Dat IR-ontvangertje sluit je aan op de seriele poort of zo, en je kan deze dan gebruiken met de remote van je TV?

Aansturen van je browser is op zich wel aardig (als je een 21" monitor hebt :) ), hoef je het toetsenbord niet op schoot te houden.

+/- channel: pageup/pagedown
volume: vorige/volgende tread op tweakers
etc.

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 22:16 schreef Doekman het volgende:
Dat IR-ontvangertje sluit je aan op de seriele poort of zo, en je kan deze dan gebruiken met de remote van je TV?

Aansturen van je browser is op zich wel aardig (als je een 21" monitor hebt :) ), hoef je het toetsenbord niet op schoot te houden.

+/- channel: pageup/pagedown
volume: vorige/volgende tread op tweakers
etc.
1 t/m 9 zijn je favo fora
geluid uit is posten, en dan in 'gsm style' je bericht tiepen, dus als je 2x op 1 drukt krijg je B, etc etc :)

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Topicstarter
Ja, ja, kan in principe wel.. Ik kan ook gewoon mijn muis besturen via m'n TV-AB. Dat is dus niet zo'n probleem.. :)

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 22:51 schreef corani het volgende:
Ja, ja, kan in principe wel.. Ik kan ook gewoon mijn muis besturen via m'n TV-AB. Dat is dus niet zo'n probleem.. :)
Hoe doe je dat dan??:?