[PHP] er is een (nieuwe) ide uit :)

Pagina: 1
Acties:

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
las net op phpwizard.net dat er vorige week eindelijk een 'functionele' ide voor php is gereleased door maguma.

hier heb ik al een heletijd op zitten wachten en dus meteen uitgeprobeerd.

http://www.maguma.com/english/product_php4eescreens.html

ziet er aardig uit en heeft basis functionaliteit zoals een class/function browser, class/function creator, ftp publishing, php functie completor, ingebakken searchable php en mysql docs en natuurlijk sysntax highlighting.

vanaf volgende week is er ook een support forum voor.

het lijkt zelfs een beetje op de gangbare ide's.

het leuke is dat je direct je output in een windowtje kan zien en er zit ook debugging in al schijn je daar eerst een soort van plugin te moeten downloaden, ben ik nog niet helemaal achter.

er zit wel een grote bug in:
als je een class extends dan is je context dropdowntje de kluts kwijt en laat niet de members van je superclass zien maar dat zal wel worden gefixed.

al met al een goede poging van dit bedrijfje en ik verwacht er in de toekomst nog veel meer van want het werd wel tijd.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
hmmm, heb het idee dat deze post hier niet verkeerd staat maar dattie toch beter tot zijn recht komt in /38

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 22:46

Apache

amateur software devver

hehe, die passwort op dat screenshot is koel :D

Aangezien er enkel de light versie gratis te downloaden is weet ik niet of het de moeite is om te testen, ik ben ook vrij tevreden over mijn huidige editor (phped)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:25
Volgens mij is dit PHP IDE maar dan nu dus overgenomen door maguma; bestond dus al wel wat langer.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De nieuwe versie van Komodo (1.2beta1) kent ondertussen ook allerlei "IDE" opties, die het best leuk maken.

Tenzij je er op een p2-233+96MB ram mee werkt op je werk :(

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 20:16 schreef ACM het volgende:
De nieuwe versie van Komodo (1.2beta1) kent ondertussen ook allerlei "IDE" opties, die het best leuk maken.

Tenzij je er op een p2-233+96MB ram mee werkt op je werk :(
Ach zelfs op een AMD1.4Ghz duurt het jaren voor het alleen al opstart, om vervolgens even hard te crashen :(
Pagina: 1