Link met gedetailleerde Gigabyte GA-7VTXH pics

Pagina: 1
Acties:

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mr.noface heeft wat mooie pics gemaakt van dit moedbord en wat tests gedraaid, kan informatief zijn voor de mensen die in dit moederbord geinteresseerd zijn dacht ik zo ;)

http://myhome.hananet.net/~mrnoface/ga-7vtxh/

• McCloud
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
Dank je wel. Ik ben van plan dit bord te gaan kopen.

• Cap
  • Niet online
Hehe heb je al je spullen al bij elkaar geshopt inmiddels? Je had de koelers toch als eerste? ;)

Verwijderd

smeksmek ik heb um ook besteld... :) Snel kijkuuuh :P

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

alvv

die memory benchmark valt me wel een beetje tegen, op de amd forum halen ze er veel meer uit

Verwijderd

Ben benieuwd wat je kunt instellen als je die dipswitch op jpg04 erin soldeerd...

• Cap
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 12:11 schreef alvv het volgende:
die memory benchmark valt me wel een beetje tegen, op de amd forum halen ze er veel meer uit
Ik ook hoor, die benches zijn niet met geoptimaliseerde BIOS settings. Zie mijn benchmark op het amdmb forum (INT/FLOAT 929/906).

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

alvv

gigabyte is een goede moederbord fabrikant alleen ik weet niet of het een overclockersbord is,
zijn er al mensen die al dit moederbord hebben en wat is de ervaring met overclocken?

er zit geen fan op de chipset koeler, heeft dit gevolgen voor fsb overclocken?

enne de multiplier kan je toch ook wel aanpassen neem ik aan.

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 13:08 schreef alvv het volgende:
KNIP
enne de multiplier kan je toch ook wel aanpassen neem ik aan.
Op de pics zag ik duidelijk de jumperbeschrijvingen met de multiplier van 5x ... 12.5x

In het BIOS plaatje zag ik staan MULTIPLIER [JUMPER]
Dus waarschijnlijk staat dat board neit op "auto multiplier" maar via de jumpers anders (wel rot dat je kast dan open moet??)

Kan iemand dit bevestigen?

Dus dat lukt wel lijkt me.

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
het is maar een 2-phase power supply, niet zo'n goede zaak :(

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Verwijderd

Yes bedankt CAP,

net wat ik wou hebben, ik ga um bestellen en hoe meer info hoe beter.
en 1 plaatje verteld natuurlijk nog altijd meer dan 1000 woorden (niet alle plaatjes maar de meeste wel).

• McCloud
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
Op donderdag 15 november 2001 11:46 schreef Cap het volgende:
Hehe heb je al je spullen al bij elkaar geshopt inmiddels? Je had de koelers toch als eerste? ;)
Ben nog steeds zwaar aan het shoppen. Morgen mijn geheugen, casefans, dvd-speler en grafische kaart. Als ik dat binnen heb haal ik de rest van m'n spullen (inclusief AMD Athlon XP 1800+ :9~)
Ben ik eindelijk van mijn ouwe trouwe P200MMX met 64 Mb RAM af. *D

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 17:48 schreef Evil_Homer het volgende:
het is maar een 2-phase power supply, niet zo'n goede zaak :(
Zegt op zich niets. Zie de observaties van 'Tweaker UK' op t Amdmb forum. De nieuwe MSI 266PRO2 heeft bijv. n 2-phase power supply superieur aan "oude" 4-phase versies.

Verwijderd

hee thnx,

daar wachte ik op :7
Pagina: 1