Kijk ik heb een FreeSCO bak. hij is nu bijna klaar heb met pijn en moeite vanmiddag na wel 1 uur aan de tel te hebben gehangen met chello eindelijk inet op de FreeSCO bak aan de praat. het gaat via DCHP. de netwerk kaart krijgt dus zijn ips om inet op tegaan van chello, via DHCP. dit gaat via een 3c509B die ik gister heb weten te configureren met dank aan Jotti (bedankt nog steeds et werkt 
Maaaaaaar... ik wil natuurlijk inet over het netwerkje sharen. daar voor maak ik gebruik van een RTL8019, en die werkt... MAAAR
als ik die kaart er bij in druk, dan haalt mijn 3com in eens geen ip meer op bij de DHCP, maar der is geen confict ofzo... heel vreemd... als ik beide kaarten gewoon een inter ip geef doen ze het beide wel, maar geef ik eth0 de 3com dus, op dat ie DHCP moet doen, dan start hij op maar dan wil hij dus ip informatie binnen halen en dat doet ie niet... vreeeemd....
wie kan mij hier bij helpen?? hardstikke bedankt dan, want ik ben de hele dag al bezig vandaag en wil het nu wel graag klaar hebben,...
oh ja heb je het zelfde probleem, houd dan deze topic even in de gaten
nog maals, alle kaarten werken, maar vreemd probleempje..
thx voor de mensen die me willen en kunnen helpen...
Greetz!
Maaaaaaar... ik wil natuurlijk inet over het netwerkje sharen. daar voor maak ik gebruik van een RTL8019, en die werkt... MAAAR
wie kan mij hier bij helpen?? hardstikke bedankt dan, want ik ben de hele dag al bezig vandaag en wil het nu wel graag klaar hebben,...
oh ja heb je het zelfde probleem, houd dan deze topic even in de gaten
nog maals, alle kaarten werken, maar vreemd probleempje..
thx voor de mensen die me willen en kunnen helpen...
Greetz!