-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Een kruisje...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Moet je 's "mooie vrouwen topics" in HK zoeken, staan na een half jaar alleen maar kruisjes
(niet doordenken aub)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Je mag geen @ in 'n filenaam stoppen (en zeker nie als je 'm op internet zet, dan kijkt'ie alleen qua server naar 'tgene achter de @)Op woensdag 14 november 2001 18:52 schreef RaMMSTeiN het volgende:
zit ik net ff te kijken bij javascript dingen
zie ik dit in eens
[afbeelding]
toch wel grappig
sorry voor dit shit 
ik moest ff snel wat doen en bij opera laadde hij wel de afbeelding.. dus ik dacht dat hij het deed... guess not
ik moest ff snel wat doen en bij opera laadde hij wel de afbeelding.. dus ik dacht dat hij het deed... guess not
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
gepost door woensdag 
gepost door donderdag
waar blijft vrijdag
gepost door donderdag
waar blijft vrijdag
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Is nog uit de tijd dat je niet geregistreerd hoefde te zijn om te posten, na de invoering van het nieuwe reactiesysteem (waarvoor je je dus wel moest registreren) is de database-opzet vermoedelijk zo veranderd dat die oude namen niet meer gebruikt kunnen worden.Op woensdag 14 november 2001 19:26 schreef dev het volgende:
De usernames zijn dan weg door een crash ofzo
Bij Robinson Crusoe op een eiland ergens ver wegOp woensdag 14 november 2001 19:22 schreef chucky666 het volgende:
gepost door woensdag
gepost door donderdag
waar blijft vrijdag
Pagina: 1