<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Eh, waarom installeer je hem niet gewoon helemaal op die andere computer, en prik je daarna je HD weer terug ? Het enige waar je op moet letten, is dat je een i386 kernel erop zet, en geen pentium-kernel o.i.d., maar voor de rest gaat dat gewoon :-)
/edit, Kogelvisjes draaien toch OpenBSD ? Of zit ik nu te raaskallen ?
/edit, Kogelvisjes draaien toch OpenBSD ? Of zit ik nu te raaskallen ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
hd in andere windows pc
format /s
loadlin erheen copyen
hd overzetten
opstarten
loadlin laden
denk dat hetwerkt weet het niet zeker
format /s
loadlin erheen copyen
hd overzetten
opstarten
loadlin laden
denk dat hetwerkt weet het niet zeker
Verwijderd
dan krijg je problemen met je actieve partitie en dit kun je ook niet corrigeren met een bootflopOp woensdag 14 november 2001 18:48 schreef moto-moi het volgende:
Eh, waarom installeer je hem niet gewoon helemaal op die andere computer, en prik je daarna je HD weer terug ? Het enige waar je op moet letten, is dat je een i386 kernel erop zet, en geen pentium-kernel o.i.d., maar voor de rest gaat dat gewoon :-)
mmh of je moet hem als enigste hd er in zetten
Dat leek me wel zo handig :-)Op woensdag 14 november 2001 18:53 schreef ultimate het volgende:
mmh of je moet hem als enigste hd er in zetten
Het enige waar je dan dus op moet letten, is je kernel...
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
is dit makkelijker dan?? of de moeite waard om op een 486 te proberen??/edit, Kogelvisjes draaien toch OpenBSD ? Of zit ik nu te raaskallen ?
en dat andere zal ik eens proberen
Verwijderd
Geen floppy is inderdaad op andere pc installeren, of een floppy overzetten..., er zijn bij slackware bootdisks voor oude cdroms. Je boot vanaf flop met ondersteuning voor je oude cdrom drive. Lees de documentatie in de <cdrom>\bootdisk.* dir.
dat is het hem nou juist ik kan niet booten vanaf flop om dat mijn controller kaput isOp donderdag 15 november 2001 02:20 schreef janjanjansen het volgende:
Geen floppy is inderdaad op andere pc installeren, of een floppy overzetten..., er zijn bij slackware bootdisks voor oude cdroms. Je boot vanaf flop met ondersteuning voor je oude cdrom drive. Lees de documentatie in de <cdrom>\bootdisk.* dir.
Pagina: 1