Toon posts:

[WS]Waarom dit dicht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=320298/1/999]

Waarom.. alleen om dat het misschien in het verkeerde forum staat?

En mijn vraag was meer van met welke progtaal maak je zoiets of is het iest simpels?

Beetje jammer... :(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Html met een database heeft weinig met webscripting te maken.
Wat is het dan?

Zal wel foutje geweest zijn denk ik..

Verwijderd

Topicstarter
Iig alles behalve een database.. het is meer een help functie.. kan je zien als db maar ik wou er meer een soort van woordenboek van maken.. ...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Ik doelde op die quote :)
Maar iig als je die woorden niet uit een db haalt moet je gewoon een frames gebruiken, of anders een javascriptje..

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor het advies !

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 14 november 2001 18:19 schreef Nightwish het volgende:
Iig alles behalve een database.. het is meer een help functie.. kan je zien als db maar ik wou er meer een soort van woordenboek van maken.. ...
Ik vermoed dat wasigh het gesloten heeft, omdat je vraagt naar een stuk html (zo lijkt het) dat gegenereerd wordt uit een script (php, asp, etc).

Het maken van dat script is, imho, vrij triviaal. Wat lastig kan zijn is het html goed in elkaar draaien.

_Dat_ hoort echter niet in WS.

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op woensdag 14 november 2001 18:32 schreef ACM het volgende:

[..]

Ik vermoed dat wasigh het gesloten heeft, omdat je vraagt naar een stuk html (zo lijkt het) dat gegenereerd wordt uit een script (php, asp, etc).

Het maken van dat script is, imho, vrij triviaal. Wat lastig kan zijn is het html goed in elkaar draaien.

_Dat_ hoort echter niet in WS.
Idd, het heeft op het 1e gezicht niets met webscripting te maken. Vragen over HTML in W&G plz .
Pagina: 1