als antwoord op de originele vraag:
http://www.bosswoman.com/
heb even gekeken, hebben een download area, maar lijken dr enkel screensavers aan te bieden.
en Adjes, levert me dat een waarschuwing op voor het plaatsen van een link naar 'warez' ? (ook al staat er misschien niet de ad, die screensaver valt
natuurlijk ook onder copyright, en kennelijk is dat jullie definitie van warez)
ik heb begrip voor het feit dat de thread is gesloten, immers verplaatsin naar NST had de vraagsteller niet geholpen.
de thread is dan gesloten wegens verkeerd forum, en niet omdat omdat commercial requests niet kunnen, hooguit kan ik me voorstellen dat als dit in NST een beetje uit de hand zou gaan lopen in aantal, men er een centrale draad voor neemt, analoog aan bijvoorbeeld zoiets als font-requests in W&G.
persoonlijk denk ik dat beslissingen en discussies over 'copyright'-schendingen een beetje realistische gevoerd kunnen worden, in de hier voorgaande opmerkingen proef ik toch wel iets van 'roomser dan de paus' terug.
edit: over war_4_l's icoon, die is inderdaad illegaal.
over de melding kan je discusieren, ook al betreft het een illegale activiteit, hij lijkt evenzeer onder de 'vrijheid van meningsuiting' te kunnen vallen.
maar een rechter zal dit icoon verbieden wegens de schending van het trademark door afbeelding van het freerecordshop-logo (vergelijkingsmateriaal, bv de beroemde ruzie tusen Sun en Microsoft over Java, uiteindelijk ging de uitspraak in de richting van schending van trademark, niet van licentievoorwaarden, ms betaalde vervolgens als schikking 20 miljoen aan Sun, misschien dat war_4_l met de FRS kan schikken door toe te zeggen al zn CD-tjes verplicht bij hen te kopen: dat kost een mens al genoeg

)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen