Ik heb 5 minuten geleden een van mijn grootste disasters gehad op computergebied tot nu toe. Ik zal jullie eerst even een situatie voorschetsen wat er gebeurd is. Ik start mijn bak op, alles gaat goed, blijft ie in een keer een beetje steken. Alles loopt vast, hmmmm, wat kan dat nou zijn??? Dus ik een beetje verveeld verder kloten, de pc staat in totaal al iets van 5 minuten aan. Out of the blue een best harde "Kloink" binnen in mijn kast. net alsof iets vierkants en van aluminium boven op een, zou zeg maar grafische, kaart valt. Ik spring op, trek de stroom stekker eruit. WTF was dat, ik had al een idee, jullie waarschijnlijk ook al. Kast open, ja hoor, daar ligt ie, heatsink op de gtspro. F*ck, neeeeeeee, processor dood. Maar kon niet goed zien, zat nog allemaal artic op. Dus er was nog hoop. Opnieuw heatsink bevestigd (nu goed, natuurlijk) starten.. 1200 athlon, everything check. Wat een geluk, zodoende noem ik mezelf nu ff een vreselijke geluksvogel.
Nog ff hoe het kwam, ik heb een nieuwe fan (sunon) op de heatsink geplakt, maar ik wou de heatsink er niet afhalen, dus bij het aandraaien van schroefjes heb ik hoogswaarschijnlijk de clipjes een beetje los lopen wrikken. Dus mensen, als je je fan wilt vervangen, haal je heatsink eraf, of check iig of ie er na die tijd nog goed op zit. Ik begin nu net een beetje bij te komen. P.s. ik heb dit in deze topic gezet omdat het ging om een zeer kleine mod (wist ook niet waar die anders geplaatst kon worden) Dus mensen, pas op, een ongelukje komt op de raarste momenten.
Nog ff hoe het kwam, ik heb een nieuwe fan (sunon) op de heatsink geplakt, maar ik wou de heatsink er niet afhalen, dus bij het aandraaien van schroefjes heb ik hoogswaarschijnlijk de clipjes een beetje los lopen wrikken. Dus mensen, als je je fan wilt vervangen, haal je heatsink eraf, of check iig of ie er na die tijd nog goed op zit. Ik begin nu net een beetje bij te komen. P.s. ik heb dit in deze topic gezet omdat het ging om een zeer kleine mod (wist ook niet waar die anders geplaatst kon worden) Dus mensen, pas op, een ongelukje komt op de raarste momenten.